Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geniet ervan zolang het nog kanIk ben nieuw op het forum sinds december.
Ik heb afgelopen oud & nieuw al een hoop mooi vuurwerk kunnen kopen dankzij het forum. En nu dat ik weet dat je heel het jaar door vuurwerk kan bestellen word dit slecht voor me portomonnee.
31 januari genoteerd.
Ik gok eind vd middagNice, enig idee hoe laat?
Het is idd slecht voor je portomonee , maar goed voor jezelf!Ik ben nieuw op het forum sinds december.
Ik heb afgelopen oud & nieuw al een hoop mooi vuurwerk kunnen kopen dankzij het forum. En nu dat ik weet dat je heel het jaar door vuurwerk kan bestellen word dit slecht voor me portomonnee.
31 januari genoteerd.
Yup, budget x 400%Ik ben nieuw op het forum sinds december.
31 januari genoteerd.
Dat geloof ik.Yup, budget x 400%
Sterkte!
Welkom in de pyrofamilieDat geloof ik.
Ik heb een zoon die nu 14 is maar die vind het helemaal geweldig.
Ben afgelopen jaar al van €250 naar €650 gegaan.
Ontdekking van VWC - van €200 -> €450, jaar later €450 -> €700 (afgelopen jaarwisseling) en geen spijt van gehad. Budget ligt nu op €1000,- voor het eerst 4 cijfers.Dat geloof ik.
Ik bestelde altijd vanaf september met een budget van ongeveer €900.. Vorig jaar gestart en januari en geëindigd tegen de €4000. Gaan er zeker niet weer doen! Heb besloten om niet meer voor februari te bestellen (Dat is trouwens al mislukt…)Dat geloof ik.
FOMO noem je datIk bestelde altijd vanaf september met een budget van ongeveer €900.. Vorig jaar gestart en januari en geëindigd tegen de €4000. Gaan er zeker niet weer doen! Heb besloten om niet meer voor februari te bestellen (Dat is trouwens al mislukt…)
Het fatale gedeelte zit hem altijd in het feit dat hier altijd wel mensen zijn die iets mooi vinden.. Dan denk je, dan moet ik het ook maar kopen
Je bent gewoon een beetje gevoeligIk bestelde altijd vanaf september met een budget van ongeveer €900.. Vorig jaar gestart en januari en geëindigd tegen de €4000. Gaan er zeker niet weer doen! Heb besloten om niet meer voor februari te bestellen (Dat is trouwens al mislukt…)
Het fatale gedeelte zit hem altijd in het feit dat hier altijd wel mensen zijn die iets mooi vinden.. Dan denk je, dan moet ik het ook maar kopen
Kunnen jullie ook al vertellen of er een nachtverkoop komt in Pijnacker?
WAAR? WAAR? Tell me all about it!!!FOMO noem je dat
Moet een leuke show geweest zijn voor €4000,-
Trouwens, heb je die nieuwe cake al gezien? Die is moooooi! Moet je echt kopen!
Hou je daar van?Je bent gewoon een beetje gevoelig
Je kijkt er vanop hoeveel meer je voor dat geld kunt kopen in freakacties. Scheelt je al snel 25-30%. (Was vroeger met gemak 40%).Dat geloof ik.
Dat geloof ik.