[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Dat geloof ik.
Ik heb een zoon die nu 14 is maar die vind het helemaal geweldig.
Ben afgelopen jaar al van €250 naar €650 gegaan.
Ik bestelde altijd vanaf september met een budget van ongeveer €900.. Vorig jaar gestart en januari en geëindigd tegen de €4000. Gaan er zeker niet weer doen! Heb besloten om niet meer voor februari te bestellen 🥳 (Dat is trouwens al mislukt…🤡)

Het fatale gedeelte zit hem altijd in het feit dat hier altijd wel mensen zijn die iets mooi vinden.. Dan denk je, dan moet ik het ook maar kopen 😅

Ik bestelde altijd vanaf september met een budget van ongeveer €900.. Vorig jaar gestart en januari en geëindigd tegen de €4000. Gaan er zeker niet weer doen! Heb besloten om niet meer voor februari te bestellen 🥳 (Dat is trouwens al mislukt…🤡)

Het fatale gedeelte zit hem altijd in het feit dat hier altijd wel mensen zijn die iets mooi vinden.. Dan denk je, dan moet ik het ook maar kopen 😅
FOMO noem je dat 🤣🤣

Moet een leuke show geweest zijn voor €4000,-

Trouwens, heb je die nieuwe cake al gezien? Die is moooooi! Moet je echt kopen! 😘😂

Je bent gewoon een beetje gevoelig❤️

Ben benieuwd, dit jaar ben ik er ook vroeg bij, wil eigenlijks de meeste spulletjes voor september/oktober (dan komt de prijsverhoging) binnen hebben.

Back
Bovenaan