[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Dikke beuker voor een zeer scherpe prijs!
Gelijk een veilig gesteld, no brainer.

Voor wie twijfelt, zie onderstaande straatfilms:

Tot en met zondag zal de site geregeld uit staan vanwege een aantal updates en upgrades die we moeten uitvoeren. Ik doe het allemaal zelf, dus geef me even de tijd. Na zondag staat alles weer volledig online. Tussendoor online? Dan heb je geluk ;-)

Worden de Sensation 2 en 3 in de losse bestelling nog aangevuld ? Heb de 1, 3 en 5 in de pocket maar wil de andere ook graag nog bestellen.

Helder! Ik heb namelijk al een TS besteld een hele poos terug. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik er sowieso 1 krijg met of zonder kooi?

Helder! Ik heb namelijk al een TS besteld een hele poos terug. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik er sowieso 1 krijg met of zonder kooi?
We wachten definitieve besluitvorming af en daarna gaan we adhv wet en regelgeving en eigen interpretatie daarvan handelen. Ons doel is zeker om je mee te geven wat je reeds besteld hebt! Maar we moeten echt even wachten tot alles duidelijk en defintief is.

Wilt er iemand mijn bestelling overnemen? Het was 1x Transbomber & 1x Xtreme salute cake

Totaal was het €95

Back
Bovenaan