Dansplaat
VWC lid

Van β¬60,00 voor slechts β¬32,95!

Superdeal voor jong en oud β OP = OP!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
GOED NIEUWS β SENSATION MASTERSET FLASHDEAL!
![]()
SENSATION MASTERSET (alle 5 varianten!)
Nu slechts β¬350 β FLASH DEAL PRIJS!
Alleen deze maand nog geldig!
OP = OP. We hebben deze set beperkt beschikbaar voor de snelle beslisser.
SENSATION 1, 2, 3, 4 Γ©n 5
5 dikke compounds in één pakket
Voor de twijfelaars: gewoon alles pakken!
Super beperkt beschikbaar
Kun je niet kiezen? Dan is dit je kans⦠GOOO!![]()
Het heet om een reden Flashdeal!Maand is nog niet voorbij, maar de prijs is al omhoog.
Staat toch niet voor niks bij, alleen deze maand geldig.Het heet om een reden Flashdeal!
Staat ook bij, voor de snelle beslisser.. Hij stond er vrijdag al opStaat toch niet voor niks bij, alleen deze maand geldig.
Ben het met je eens hoor. Uiteindelijk staat er wel bij voor de snelle beslisser maar volgens mij doelen ze dan juist op de op = op. Tuurlijk is een flash deal normaal gesproken van korte duur maar ik had ook gedacht dat deze actie een maand geldig zou zijn. Uiteindelijk is het maar 19 eutjes... boterhammetje met pindakaas ipv een ossenhaas en je maakt nog winst.Staat toch niet voor niks bij, alleen deze maand geldig.
Maand is nog niet voorbij, maar de prijs is al omhoog.
Welke items? Grofweg valt het als volgt onder te verdelen: Private label is nieuw, rest is oudere batches.@Dansplaat zijn jullie kooiproducten oude of nieuwe voorraad ?
Rubro Transbomber
Bon Fireworks Sonic Spinshell
Rubro Sensation 1
Rubro Event 4 Seasons
Ik denk dat we die dit jaar niet aan zullen bieden.@Dansplaat.
Krijgen jullie het Angel assortiment 6x19 shots op korte termijn in de collectie voor een scherpe actie prijs ? Zoek namelijk een alternatief voor de Sixbox en die komt naar mijn mening goed in de buurt.
Ik denk dat we die dit jaar niet aan zullen bieden
We hebben veel andere cake-assortimenten, deze liep afgelopen jaar niet heel best. Dus is een keus aan onze kant.Ligt dat aan Rubro dat je weet ?
Ok duidelijk dank voor het antwoord!We hebben veel andere cake-assortimenten, deze liep afgelopen jaar niet heel best. Dus is een keus aan onze kant.