[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Had die Triple melody ook wel graag gehad voor 399.....

Gelukkig nog wel 4x de Naomibomber voor de bodemprijs 299 besteld!

Laatst bewerkt:
8 jan 2026

Yooo vuurwerkvrienden! Om te beginnen: allemaal de allerbeste wensen voor 2025. Dat het voor jou en iedereen die je dierbaar is een knallend jaar mag worden!

Het kruitstof is weer opgetrokken en we zijn de afgelopen dagen druk geweest met het inventariseren van de restvoorraden. We hebben wat mooie spullen overgehouden die we met een heerlijke korting aanbieden. Dit zijn allemaal OP=OP acties die geldig zijn zolang de voorraad strekt. Later in het jaar komen we natuurlijk ook weer met een groter Outlet-assortiment, weekdeals, maanddeals en misschien ook weer flashdeals. Houd dit topic dus goed in de gaten!

Check de deals op: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop

:idea: Tip! Abonneer je onderaan in de webshop op onze nieuwsbrief en je krijgt als eerste mails met alle nieuwe acties!

-

Zou toch heerlijk zijn?! 2026...

8 jan 2026

Yooo vuurwerkvrienden! Om te beginnen: allemaal de allerbeste wensen voor 2025. Dat het voor jou en iedereen die je dierbaar is een knallend jaar mag worden!

Het kruitstof is weer opgetrokken en we zijn de afgelopen dagen druk geweest met het inventariseren van de restvoorraden. We hebben wat mooie spullen overgehouden die we met een heerlijke korting aanbieden. Dit zijn allemaal OP=OP acties die geldig zijn zolang de voorraad strekt. Later in het jaar komen we natuurlijk ook weer met een groter Outlet-assortiment, weekdeals, maanddeals en misschien ook weer flashdeals. Houd dit topic dus goed in de gaten!

:idea: Tip! Abonneer je onderaan in de webshop op onze nieuwsbrief en je krijgt als eerste mails met alle nieuwe acties!

-

Dacht even dat we weer opnieuw gingen beginnen...🤣

Ik ben bang dat de winkels allemaal eerst gaan afwachten wat er gaat gebeuren.
Dat verwacht ik ook. Ik ga ook niks bestellen als dat al mogelijk zou zijn. Eerst zeker weten wat er gaat gebeuren.

Ik heb een roze vuurwerkbril op.

Ze hebben toch altijd wel rest voorraad dus waarom niet? (dan heb ik het nog niet over nieuwe inkoop persé)
Ik zie behalve administratie geen nadelen eigenlijk.

Jij als freak stalt je geld ergens: wel verbod = spaarpot / geen verbod = vuurwerk.

Freakshop zelf: wel verbod = administratie rompslomp / geen verbod = knallen met die deals!

Dus worst kaas scenario als shop is dat je terug moet betalen, maar dat is het dan ook wel.
Niet leuk natuurlijk maar dat is helaas de onzekerheid dankzij onze wispelturige overheid.

De overige gevolgen, daar ga ik vanuit, dat ze daar al op aan het voorbereiden zijn geweest.

Even een sidenote naar Outlet, daar komt de Prosperity & Crackle King te laat, ik zou die best begin 2026 opnieuw willen aanschaffen!

Misschien ben ik te positief maar ik sta er zo in: gewoon proberen en we zien wel hoe het loopt.

Mijn hoop in elk geval, maar we gaan eerst genieten van deze editie van Oudjaar!

Ik heb besteld:

2 x hardcore helium
2 x naomi bomber extra spicey
2 x cross beam
2 x blue lion
2 x killer mutant
1 x orange pride
1 x brutal outlaw

Ik heb gedacht dat ik een Naomibomber had besteld.. Tot ik m’n lijst later gemaild kreeg🥲 Heb daar nog steeds verdriet van hahah
Die heb ik nog wel meegepakt gelukkig anders dubbel balen haha. En o.a. Gracefulness en Super Skreech ook erg blij mee verder hoor maar die Coco Extreme blijft toch wringen haha

8 jan 2026

-

Is dit nog voor nu? Of is dit voor eventuele project volgend jaar?

Back
Bovenaan