Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het al 80 meter isIk kom er nu pas achter dat 365 en BredaVuurwerk 80 meter uit elkaar liggen, scheelt weer![]()
Aldus een duif met een zonnebrilIk vraag me af hoe hoog de gemiddelde leeftijd hier ligt haha. Het gaat maar door over Naomi, foto's van Ai en muziekteksten![]()
Ik heb 365 gisteren gesproken en ze vertelde me dat het een fout was en dat de coupons voor de fonteinen helemaal nooit verzonden hadden mogen worden. Zodoende ook de datum van vorig jaar die er op staat. Ik vroeg het me ook al af waarom sommige wel de code kregen en andere niet. Daarom dus hahaha.
Belachelijk! Na al die klote aanbiedingen hadden we wel een gratis fontein verdiend...Ik heb 365 gisteren gesproken en ze vertelde me dat het een fout was en dat de coupons voor de fonteinen helemaal nooit verzonden hadden mogen worden. Zodoende ook de datum van vorig jaar die er op staat. Ik vroeg het me ook al af waarom sommige wel de code kregen en andere niet. Daarom dus hahaha.
Neem aan dat we gewoon een fontein krijgen, anders mogen ze me weer van de lijst afhalen. Pleur op met je mega scherpe aanbiedingen die wil ik helemaal niet, laat me lekker de volle pond betalen.Ik heb 365 gisteren gesproken en ze vertelde me dat het een fout was en dat de coupons voor de fonteinen helemaal nooit verzonden hadden mogen worden. Zodoende ook de datum van vorig jaar die er op staat. Ik vroeg het me ook al af waarom sommige wel de code kregen en andere niet. Daarom dus hahaha.
We krijgen ook nooit wat... zuchtBelachelijk! Na al die klote aanbiedingen hadden we wel een gratis fontein verdiend...
Hehehe met dank aan ai kwam ik hieropAldus een duif met een zonnebril![]()
Ik heb 365 gisteren gesproken en ze vertelde me dat het een fout was en dat de coupons voor de fonteinen helemaal nooit verzonden hadden mogen worden. Zodoende ook de datum van vorig jaar die er op staat. Ik vroeg het me ook al af waarom sommige wel de code kregen en andere niet. Daarom dus hahaha.

Die phishingmails ?Ik maak ze, dus komt wel goed
Was met een knipoog uiteraardDie phishingmails ?![]()

I know,maar hij was te leuk om niet te makenWas met een knipoog uiteraard![]()

Dat hangt er vanaf.Maarruh. De vraag is dus van krijgen we van Naomi een fonteintje![]()