[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Ik weet niet hoe ik het op moet vatten maar ik kreeg nu een bon van onze eerste bestelling die een maand geleden of langer gedaan is. Die had ik al. Op die bon ontbreekt de tweede kleine bestelling en de bestelling van afgelopen vrijdag volledig...Dus dit klopt zo totaal niet.

Ik weet niet hoe ik het op moet vatten maar ik kreeg nu een bon van onze eerste bestelling die een maand geleden of langer gedaan is. Die had ik al. Op die bon ontbreekt de tweede kleine bestelling en de bestelling van afgelopen vrijdag volledig...Dus dit klopt zo totaal niet.
Misschien het mailadres van je vrouw controleren 😅

Anders even Vuurwerk365 een dm of email sturen, ze doen topservice dus dit is ook op te lossen

Hier ook binnen! Had me dr al op verheugd om 2x bij jullie langs te komen maar alles is samengevoegd tot 1 afhaalmoment.

Nou wil het geval dat dit ook mn laatste afhaalmoment gaat worden dit jaar. Helemaal top. Het heeft zo moeten zijn :thumbsup:

Ik kreeg een mail dat ik me wilde uitschrijven voor de mail. Maar dat wil ik niet 😆.
Ik kreeg een mail dat ik niet stond ingeschreven, terwijl ik dat wel was. Later op de dag kreeg ik een email bedankt voor je inschrijving terwijl ik niets heb gedaan. En nu heb ik een waardebon voor een fonteintje 😅

Back
Bovenaan