Tegendraads
VWC lid
Maar ondertussen heeft 365 hem wel op hun YouTube kanaal gezet, dus dat belooft veel goeds.
Sniper!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar ondertussen heeft 365 hem wel op hun YouTube kanaal gezet, dus dat belooft veel goeds.
Budget is eigenlijk op en had deze van mijn lijst afgezet in verband toen met spinners. Twijfel...NIEUWE️FLASHDEAL
️ ONLINE!
EXCLUSIEF VOOR INSCHRIJVERS OP DE UPDATES
Riakeo Massive!, bodemprijs! Kneitergoedkoop en alléén vandaag! OP=OP & WEG=PECH
Check de laatste email van Naomi voor de toegangscode. Niet gehad? Stuur een DM!
Nu Bestellen: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/flashdeal
Disclaimer: Zeer beperkte voorraad!
En wat doen we bij twijfel? Veel plezier ermee als je hem aansteekt!Budget is eigenlijk op en had deze van mijn lijst afgezet in verband toen met spinners. Twijfel...![]()
Ben al over mijn budget gegaan wat ik wilde uitgeven maar ja waarschijnlijk het laatste jaar dus deze volgend jaar nemen gaat ook nietEn wat doen we bij twijfel? Veel plezier ermee als je hem aansteekt!
Grwoon doenBen al over mijn budget gegaan wat ik wilde uitgeven maar ja waarschijnlijk het laatste jaar dus deze volgend jaar nemen gaat ook niet
Budget is eigenlijk op en had deze van mijn lijst afgezet in verband toen met spinners. Twijfel...![]()
Ja maar wel met 844 gram aan kruit, dat is een dikke cake, of compound hoe je het ook wilt noemen. Maar idd, het is gewoon duur voor 40 schoten.ben ik nu de enige die een aanbiedingcake voor een 40shots cake nog best aan de hoge kant vindt??
of is er nog ergens een kortingcode die ik over het hoofd zie?
ik vind deze echt het minste van alles van Riakeo, wordt niet warm van de kleine boeketten. Ik vind de Zodiac veel dikker.