[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Als ze slim zijn trappen ze wat nieuwe producten van Rubro die we vandaag allemaal op het forum hebben gezien online met freak prijzen. Krijgen ze veel bestellingen binnen die mensen later uitbouwen naar grotere bestellingen omdat ze hier al wat in bestelling hebben staan.

Ik denk een beetje mee he :angel:
U werkt in de branche? 🥴

Mwa vorig jaar hier voor het eerst geweest ivm hun eerste vwc freakactie maar gewoon toffe lieve mensen met een gekruit hart achter de balie en de oliebollen.

Welke vestiging was je geweest? Ontmoet je iedere aanbieder persoonlijk die hier actief freakacties gaat promoten?

Breda. Na Bredavw en poppelaars. De vw hoek zullen we maar zeggen
3 zaken binnen 250m

Weet niet of ik echt de jongens die op vwc zitten heb ontmoet. Wel met de dames in de oliebollenkraam leuk gebabbeld en binnen ook een heel leuk gesprek gehad met een iets oudere dame over vuurwerk en de toekomst van onze hobby.

Dr kwam een leuke gezellige vent aan met mn 24.9kg aan hobby en daar ook nog ff mee gekletst.
Geen stress, geen dozenschuivers, gewoon aardige mensen...

Goed te horen! Ja inderdaad, ze zitten daar met drieën op de hoek. Bij 2 van de drie heb ik gehaald vorig jaar. Poppelaars niet, misschien dit jaar.

Poppelaars andere sfeer. Begint al bij een beveiliger aan de deur(?)
Kwam daar ook alleen voor een hangin and bangin doosje.
Denk dat ik dit jaar iig 3 dagen bij 365 ga buurten.;)

Jaaaa Breda365 is echt top. Vorige jaarwisseling kon ik door logistieke problemen zelf mijn bestelling niet halen. Ik heb m'n moeder maar op pad gestuurd en die was door het dolle. Ontzettend gastvrij ontvangen, babbeltje, drankje en veel gezelligheid. Zelfs nog wat extra's gekregen!

Back
Bovenaan