Werkt hier idd ook nietKortingscode uit de mail werkt niet? Ik krijg de melding dat deze code niet gevonden is...
"Code waardebon niet gevonden. Probeer het nog eens."
Of ben ik zelf nou gewoon niet zo slim bezig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Werkt hier idd ook nietKortingscode uit de mail werkt niet? Ik krijg de melding dat deze code niet gevonden is...
1. Wellicht in de Spam box? Als je ons even een DM stuurt met je mailadres dan kunnen we even kijken!Even 2 vragen:
1. De vorige mails kreeg ik allemaal wel, maar nu heb ik nog niks ontvangen. Zit deze nog in de pijpleiding?
2. De Golden Treasure staat er niet meer op (gisteren nog wel te bestellen), is deze inmiddels uitverkocht?
Die worden na sluiting van de Outlet inderdaad samengevoegd. Je krijgt daarna een totaalmail van de winkel waar je de bestellingen geplaatst hebt.Hoe zit het met meerdere bestellingen door het jaar heen plaatsen word dit samen gevoegd?
Hmmm dat is raar, ik heb zelf getest en er komen bestellingen binnen met de code. Ik weet niet of je hem kopieert en plakt? Anders misschien even proberen of typen wel werkt.Kortingscode uit de mail werkt niet? Ik krijg de melding dat deze code niet gevonden is...
Elke maand komen er wat nieuwe producten online en na de zomer zullen we het assortiment nog verder aanvullen!Komen er nog meer producten online?
Ik heb het zelf nogmaals getest en er komen bestellingen binnen met de code. Ik weet niet of je hem kopieert en plakt? Anders misschien even proberen of typen wel werkt.Werkt hier idd ook niet
Ik doe niets anders dan net, maar nu doet hij het idd wel.Hmmm dat is raar, ik heb zelf getest en er komen bestellingen binnen met de code. Ik weet niet of je hem kopieert en plakt? Anders misschien even proberen of typen wel werkt.
Hier ook besteld!Eerste bestelling is geplaatst 1x dragons glow
Heeft bij mij niet geholpen helaas, toch bedanktVoor alle pyro's die met de code lopen te kloten. goede tip is om je cache te legen van je browser van de afhelopen 3 dagen oid.
Wellicht dat dit helpt.
Hij kwam iets later binnen, dus heb hem alsnog. Bedankt voor het antwoord. Geen actie meer nodig.1. Wellicht in de Spam box? Als je ons even een DM stuurt met je mailadres dan kunnen we even kijken!
2. Die is inderdaad op dit moment uitverkocht.
Ja dat klopt helemaal! Wel heel raar dat hij het niet doet... Wellicht de pagina een keer 'hard refreshen' wellicht dat dit helpt.Bij mij werkt de code helaas nog steeds niet. Ik neem aan dat je hem moet invullen bij waardebon?
Als het nog steeds niet lukt dan kun je evt ook zonder korting bestellen en ons even een DM of Appje sturen. Dan storten we de korting terug op je rekening.Heeft bij mij niet geholpen helaas, toch bedankt
Er is nog geen kooienverbod.. Wacht eens even rustig af.. Niemand kan hier toch nog antwoord op geven..@Vuurwerk365 hoe gaan jullie om met het kooienverbod?