Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dus precies het zelfdeIk denk dat we morgen meerdere flashdeals en ook misschien meerdere maildeals gaan krijgen.
Dus dat gaat gewoon een hele toffe dealtjes dag worden bij 365![]()
Laat dat maar gebeuren, morgen lekker mijn vrije dag. Kan ik het mooi in de gaten houden en hopelijk mooie aankopen doenIk denk dat we morgen meerdere flashdeals en ook misschien meerdere maildeals gaan krijgen.
Dus dat gaat gewoon een hele toffe dealtjes dag worden bij 365![]()
Denk dan toch de transbomber, mocht de prijs goed zijn dan maar toch overwegen om 1 keer te bestellen.Vandaag ff contact gehad met die gasten van 365. Dat wordt me wat morgen.
Ho ho. Minimale afname 4 stuks.Denk dan toch de transbomber, mocht de prijs goed zijn dan maar toch overwegen om 1 keer te bestellen.
Bestellingen van slechts 1 stuk zullen niet worden goedgekeurd.Denk dan toch de transbomber, mocht de prijs goed zijn dan maar toch overwegen om 1 keer te bestellen.
Heb al meer als genoeg naar mijn gevoel dus gewoon 1. En heb de transbomber al eens gehad maar niet echt actieve herinneren aan. Maar als de prijs goed is wil ik hem nog een herkansing gevenHo ho. Minimale afname 4 stuks.
Ho ho. Minimale afname 4 stuks.
Misschien is het wel 1 + 3 gratisBestellingen van slechts 1 stuk zullen niet worden goegoedgekeurd.
Beste bak van nederland! Mijn mening hij blijft goed echt een rammerHeb al meer als genoeg naar mijn gevoel dus gewoon 1. En heb de transbomber al eens gehad maar niet echt actieve herinneren aan. Maar als de prijs goed is wil ik hem nog een herkansing geven![]()
Waarom per 4 gewoon per 1 niet iedereen kan zomaar nog ff 276 euro uitgevenminimaal per 4 idd, minder gaat niet. De flashdeal is dan ook 276,- voor 4x transbomber.
Beperkt beschikbaar en alleen af te halen op 1 verkoopdag van 00:00 tot 00:30.
Refreshen die pagina morgen vanaf 09:30.
Ben benieuwd hoor
Lees even dit topic terug dan snap je waar die 4 vandaan komt. Het is allemaal uit gekkigheid ontstaan, steeds gekker en gekker.Waarom per 4 gewoon per 1 niet iedereen kan zomaar nog ff 276 euro uitgeven
Praat voor jezelf! Ik wil er gewoon vierLees even dit topic terug dan snap je waar die 4 vandaan komt. Het is allemaal uit gekkigheid ontstaan, steeds gekker en gekker.
Dus mensen gaven aan als de prijs dit en dit is neem ik er wel 4 etc etc.
Alles met een knipoog natuurlijk en ondertussen wacht iedereen in Spaning op de laatste flashdeal