harry janssen
VWC lid
Wees gerust deze komt er niet hoor en zeker niet voor die prijsVrienden stop alsjeblieft, jullie maken mij arm.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wees gerust deze komt er niet hoor en zeker niet voor die prijsVrienden stop alsjeblieft, jullie maken mij arm.
Wees gerust deze komt er niet hoor en zeker niet voor die prijswas het maar waar
,maar die extraordanary voor die prijs die ze nu aanbieden is ook lekker hoor
![]()
Liever geen transbomber de kans dat ik hem bestel is dan groot. Want heb naar mijn gevoel al genoeg besteld maarja je weet hoe het gaatMisschien een brutale vraag, omdat jullie heel veel al gedaan hebben maar komt er nog een flashdeal in de vorm van een 500 gr of 25/30 mm cake? Of een compound die zich eerder heeft bewezen, vb transbomber ofzo
Als ze hem voor 68 euro aanbieden moet ik er 4 bestellen....Liever geen transbomber de kans dat ik hem bestel is dan groot. Want heb naar mijn gevoel al genoeg besteld maarja je weet hoe het gaat![]()
zou bijna zeggen ,wie nietAls ze hem voor 68 euro aanbieden moet ik er 4 bestellen....
Heb mn maatje er 2 aangesmeerd voor 69 euro, onder het mom van, goedkoper vindt je ze niet, zo wel koop ik er 4....
Als je een dag achterloopt welJongens als jullie een beetje hebben opgelet is het iedere keer om en om, dus de ene dag een duurdere compound en dan de volgende dag een goedkopere cake.
Wat mij betreft is het morgen Toxic Thursday