[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Vuurwerk365

VWC lid
Yooo vuurwerkvrienden! Om te beginnen: allemaal de allerbeste wensen voor 2025. Dat het voor jou en iedereen die je dierbaar is een knallend jaar mag worden!

Het kruitstof is weer opgetrokken en we zijn de afgelopen dagen druk geweest met het inventariseren van de restvoorraden. We hebben wat mooie spullen overgehouden die we met een heerlijke korting aanbieden. Dit zijn allemaal OP=OP acties die geldig zijn zolang de voorraad strekt. Later in het jaar komen we natuurlijk ook weer met een groter Outlet-assortiment, weekdeals, maanddeals en misschien ook weer flashdeals. Houd dit topic dus goed in de gaten!

Check de deals op: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop

:idea: Tip! Abonneer je onderaan in de webshop op onze nieuwsbrief en je krijgt als eerste mails met alle nieuwe acties!

Laatst bewerkt:
Nais... 😎

Helemaal top een 'nieuwe' freakshop in de buurt. De akties en het ophalen waren erg leuk vorig jaar maar dat had ik al gezegd. Deze ronde zit er voor mij niets bij helaas want dit jaar ga ik voornamelijk voor de 100s 30mm dozen. Ik ga dr vanuit dat we weer die auto gaan volproppen eind van het jaar ;)

Laatst bewerkt:
Gaaf dat jullie er weer bij zijn, eens kijken of we dit jaar langs komen.

Zal wel een droom zijn om te denken dat binnenkort Riakeo in de shop komt?

Fijne winkel! Afgelopen jaarwisseling in Rijen geweest en alles vlot afgehandeld. Hopelijk dit jaar meer bestellingen doen daar en wellicht nog wat leuk F1 voor de kids

Dit jaar voor het eerst in Breda geweest. Heel erg goed bevallen. Mooie collectie, scherpe prijzen en snel afgehandeld. Erg vriendelijke mensen!

Die zien mij zeker weer dit jaar…
Twijfel nu wel om de Neon Outburst aan te schaffen 😅

Helaas, Almere en Breda is mij te ver Rijen... Mooie acties wel!!
Tja daar kunnen we helaas zo snel niets aan doen... Maar mocht je een winkel in de buurt horen die wellicht interesse heeft om de winkel door ons te laten runnen dan houden wij ons van harte aanbevolen!

Back
Bovenaan