[Freakactie 2025] Magnum WCKD WEEK: 20% korting!!

Hebben jullie al een update over steenbergen? Week is bijna voorbij en is stil van hun kant.
Jammer dat steenbergen geen enkele vorm van leven vertoont als verkooppunt. Helaas gaat het er op lijken dat we geen gebruik kunnen maken van de actie.
Bedankt voor jouw opmerking. Steenbergen heeft ons laten weten nog geen definitief besluit te hebben genomen over het wel of niet doorgaan met hun Magnum-site.

Even een ander nieuwtje tussendoor:

De Magnum-site van Vox Vuurwerk staat ook weer aan! Je kunt dus per direct daar nu ook weer bestellen mét de extra korting van onze Freakactie!!

TECHNISCHE UPDATE
Er is de afgelopen dagen hard gewerkt en zoals eerder aangegeven bleek het een nogal hardnekkig probleem. We zijn blij nu te kunnen melden dat we samen met onze technische partner het op hebben kunnen lossen en alles nu naar behoren werkt!!

Je kunt nu dus bij alle Magnum-Dealers weer bestellen mét extra korting van onze Freakactie, ook op Magnum-artikelen buiten het standaard assortiment als een winkel die in zijn Magnum-webshop heeft staan.

Wel kan het nog steeds zo zijn dat enkele winkels hun voorraadbeheer nog op orde moeten brengen en bepaalde artikelen daarom op "Uitverkocht" staan of van dat artikel de Winkelwagen niet zichtbaar is. We hebben deze winkels vandaag allemaal nogmaals benaderd met de vraag dit z.s.m. regelen zodat jullie ook daar eventueel kunnen bestellen.

Helaas doen er nog steeds een paar winkels niet mee. Die zijn simpelweg te herkennen aan het niet werken van de kortingscode. Als je hebt voldaan aan de kleine lettertjes, zie Startpost, dan gaat bij winkels die meedoen de korting eraf en klopt het af te rekenen bedrag.

Veel shopplezier!!

@Magnum Vuurwerk Misschien een brutaal ideetje van mijn kant uit.

Maar ik lees zowel bij Magnum als de partner, welke ook deze week 20 % geeft, best een hoop dingetjes die niet helemaal werkten / goed gingen.
Kijk, dat op zichzelf is natuurlijk al vervelend genoeg, maar op deze manier lopen jullie ook bestellingen mis en de freaks hier hun begeerde items.

Zo te horen is er wel hard aan gewerkt en een hoop opgelost, zodoende werkt bijna alles nu wel ga ik gemakshalve even vanuit.

Nu mijn brutale ideetje: verleng de actie t/m dit weekend? (of langer)

Ik zeg dit niet voor mijzelf, ik heb reeds besteld wat ik wilde.

Zo maar een idee dus. Doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk. :thumbsup:

@Magnum Vuurwerk Misschien een brutaal ideetje van mijn kant uit.

Maar ik lees zowel bij Magnum als de partner, welke ook deze week 20 % geeft, best een hoop dingetjes die niet helemaal werkten / goed gingen.
Kijk, dat op zichzelf is natuurlijk al vervelend genoeg, maar op deze manier lopen jullie ook bestellingen mis en de freaks hier hun begeerde items.

Zo te horen is er wel hard aan gewerkt en een hoop opgelost, zodoende werkt bijna alles nu wel ga ik gemakshalve even vanuit.

Nu mijn brutale ideetje: verleng de actie t/m dit weekend? (of langer)

Ik zeg dit niet voor mijzelf, ik heb reeds besteld wat ik wilde.

Zo maar een idee dus. Doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk. :thumbsup:
Bedankt voor jouw reactie.

Je zult begrijpen dat ondanks al het harde werk wij er samen met onze Dealers en technisch partner ook van balen dat het niet gelopen is zoals we graag zouden willen. En dus hebben wij ook al na zitten denken over een eventueel vervolg. Voor nu laten we de actie vanavond wel gewoon aflopen, maar de kans is redelijk groot dat we binnenkort nog wat extra's gaan doen. Daar komen we de komende dagen zeker nog even op terug. Bedankt voor het meedenken!

Bedankt voor jouw reactie.

Je zult begrijpen dat ondanks al het harde werk wij er samen met onze Dealers en technisch partner ook van balen dat het niet gelopen is zoals we graag zouden willen. En dus hebben wij ook al na zitten denken over een eventueel vervolg. Voor nu laten we de actie vanavond wel gewoon aflopen, maar de kans is redelijk groot dat we binnenkort nog wat extra's gaan doen. Daar komen we de komende dagen zeker nog even op terug. Bedankt voor het meedenken!
Zo te zien zijn ze niet onder de indruk van je masterplan.. :bonk:
Nee hoor, hij heeft zeker een punt waar wijzelf al over aan het nadenken waren. Alleen gaan we voor nu de actie niet verlengen maar gaan we het anders doen. Wat dan wel daar komen we binnenkort op terug. Dus masterplan deels geslaagd... :biertje:
Ben benieuwd!

Bedankt voor de feedback en leuk om te lezen dat er nog meer acties komen.

Alvast proost op het weekend heren & dames. :thumbsup:

WCKD WEEK FREAKACTIE ALARM!!

LAST CALL!!

Je hebt nog tot vanavond middernacht om te scoren met onze WCKD WEEK Freakactie!!

Voor meer info ga je naar de startpost.

GOGOGO!!

WCKDWEEK Freakactie afgelopen
En daarmee was dat het dan, deze WCKDWEEK Freakactie zit er helaas alweer op.

Bedankt voor al jullie leuke en enthousiaste reacties, erg gaaf om te zien en te horen! Aan alle bestellers:

Welcome to our WCKD World!!

Helaas waren er wel wat hick-ups. Jullie zullen begrijpen dat ondanks al het harde werk wij er samen met onze Dealers en technisch partner ook van balen dat het niet gelopen is zoals we graag zouden willen. En dus hebben wij al na zitten denken over een eventueel vervolg. De kans is redelijk groot dat we binnenkort nog wat extra's gaan doen. Daar komen we binnenkort zeker nog even op terug.

Als je jouw enthousiasme, ondanks de wat minder vlotte start, nog een beetje meer wil delen zouden we dat ook nu weer heel erg tof vinden. Bijvoorbeeld door een review te geven over Magnum, de Magnum-website en onze artikelen. In jouw bevestigingsmail staat een link waarmee je dat kan doen en het kan ook rechtstreeks hier: https://nl.trustpilot.com/evaluate/magnumvuurwerk.nl

De afgelopen tijd waren we weer wat vaker hier aanwezig, vanaf nu zullen we dat weer iets af (moeten) bouwen. Want de komende tijd ligt onze focus vooral op het aan de Dealers leveren van al het ingekochte vuurwerk en hen te ondersteunen bij de verkoop van onze artikelen. We blijven ondertussen hier wel mee kijken.

Have fun met alle voorpret en geniet van je aankopen!!

WCKDWEEK Freakactie afgelopen
En daarmee was dat het dan, deze WCKDWEEK Freakactie zit er helaas alweer op.

Bedankt voor al jullie leuke en enthousiaste reacties, erg gaaf om te zien en te horen! Aan alle bestellers:

Welcome to our WCKD World!!

Helaas waren er wel wat hick-ups. Jullie zullen begrijpen dat ondanks al het harde werk wij er samen met onze Dealers en technisch partner ook van balen dat het niet gelopen is zoals we graag zouden willen. En dus hebben wij al na zitten denken over een eventueel vervolg. De kans is redelijk groot dat we binnenkort nog wat extra's gaan doen. Daar komen we binnenkort zeker nog even op terug.

Als je jouw enthousiasme, ondanks de wat minder vlotte start, nog een beetje meer wil delen zouden we dat ook nu weer heel erg tof vinden. Bijvoorbeeld door een review te geven over Magnum, de Magnum-website en onze artikelen. In jouw bevestigingsmail staat een link waarmee je dat kan doen en het kan ook rechtstreeks hier: https://nl.trustpilot.com/evaluate/magnumvuurwerk.nl

De afgelopen tijd waren we weer wat vaker hier aanwezig, vanaf nu zullen we dat weer iets af (moeten) bouwen. Want de komende tijd ligt onze focus vooral op het aan de Dealers leveren van al het ingekochte vuurwerk en hen te ondersteunen bij de verkoop van onze artikelen. We blijven ondertussen hier wel mee kijken.

Have fun met alle voorpret en geniet van je aankopen!!
Er kan altijd iets verkeerd gedaan! Toch fijn dat jullie iedere keer jullie nek uitsteken. Wordt aan deze kant in ieder geval erg gewaardeerd !

Zonde en balen, de locatie waar ik wou bestellen had alles heel laat op orde.
Zo laat dat de actie al bijna was afgelopen.
Helaas dit jaar niks mee kunnen pakken

Kunnen jullie van Magnum ook niks aan doen uiteraard.
Toch bedankt voor het weer mogelijk maken vanuit jullie kant 👍🔥

Back
Bovenaan