[Freakactie 2025] Magnum WCKD WEEK: 20% korting!!

Helaas heb ik zelf het hele weekend alles een beetje doorgezocht maar websites zijn of leeg of hebben maar 2 bladzijde aan producten beschikbaar.
Geen enkel nieuw product gevonden en ondanks de 20% gewoon te duur voor mijn wensen tov eerdere jaren.

Na jaren tevredenheid gooi ik hier maar de handdoek in de ring.

@Magnum Vuurwerk weten jullie of de Karwei in Bodegraven dit jaar nog mee doet. Er staan wel nieuwe producten op de site, maar lang niet alles kan in het winkelmandje gegooid worden. Heb hier vorig jaar ook in de actie besteld en vond het een hele fijne zaak. Als het even kan zou ik hier graag weer bestellen.
Bedankt voor jouw vraag.

Zij hebben ons aangegeven mee te doen met de actie. Het nieuwe assortiment is voor ze ingeladen, maar zij beheren zelf hun Magnum-website en moeten nog het e.e.a. doen voordat er besteld kan worden. Wij kunnen daar verder niet in. Je kunt ze eventueel zelf contacten om hen aan te geven dat je graag gebruik wil maken van de actie?

Helaas heb ik zelf het hele weekend alles een beetje doorgezocht maar websites zijn of leeg of hebben maar 2 bladzijde aan producten beschikbaar.
Geen enkel nieuw product gevonden en ondanks de 20% gewoon te duur voor mijn wensen tov eerdere jaren.

Na jaren tevredenheid gooi ik hier maar de handdoek in de ring.
Bedankt voor jouw reactie. Dat is jammer en vervelend om te moeten lezen.

Wij faciliteren in het platform, maar veel winkels beheren hun website zelf. Vaak kunnen wij niet eens in hun backend. Het kan zijn dat de winkels bij jou in de buurt er nog niet klaar voor zijn. Daarnaast zijn er ook dit jaar helaas weer enkele winkels gestopt met het verkopen van vuurwerk.

We hebben gezien dat er al wel behoorlijk wat bestellingen binnen zijn gekomen dus bij vele andere winkels gaat het wel goed. De week is nog lang en vanavond lost onze technische partner als het goed is nog een probleem op.

Zodra webshops alsnog open gaan melden we dat ook zoveel mogelijk hier. Het kán dus de moeite waard zijn om de komende dagen dit topic toch in de gaten te blijven houden.

Goedemorgen,

Onze technisch partner is gisteravond tot diep in de late uurtjes aan het werk geweest om met een update e.e.a. op te lossen. Wij weten alleen (nog) niet of dat ook een geslaagde operatie is geweest of dat ze bijv. nog e.e.a. uit moeten voeren.

Dus als je een winkel tegenkomt waar de code niet helemaal lijkt te werken: nog even geduld a.u.b. Ook vandaag zullen we ons melden met een update.

Bedankt voor jouw vraag.

Zij hebben ons aangegeven mee te doen met de actie. Het nieuwe assortiment is voor ze ingeladen, maar zij beheren zelf hun Magnum-website en moeten nog het e.e.a. doen voordat er besteld kan worden. Wij kunnen daar verder niet in. Je kunt ze eventueel zelf contacten om hen aan te geven dat je graag gebruik wil maken van de actie?

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb ze een mailtje gestuurd. :D

Ja weinig in noord Nederland helaas
Jup. De afstand tot de dichtsbijzijnde dealer, het minimum bedrag voor de code en met het feit dat er voor mij dit jaar niet superveel must-haves tussen zitten, maakt dat ik dit jaar even oversla. Desalniettemin top dat Broekhoff ons weer tegemoetkomt met een actie!

TECHNISCHE UPDATE
Er is de afgelopen dagen hard gewerkt en het bleek een nogal hardnekkig probleem. Bij een eerste groepje Magnum-webshops waar de code niet goed werkte op alle artikelen, is dit inmiddels gefixt. Dat gaat om de Magnum-webshops van de volgende Dealers, in willekeurige volgorde:

- Raben Voorburg
- Busscher Hengelo
- Blom & Blom Mijdrecht
- Van ’t Hul Oosterwolde

Bij deze Magnum-Dealers kun je nu dus weer bestellen mét extra korting van onze Freakactie, ook op artikelen buiten het standaard assortiment.

Wel kan het nog steeds zo zijn dat sommige van deze Dealers hun voorraadbeheer nog op orde moeten brengen en bepaalde artikelen daarom op "Uitverkocht" staan. Dat komt omdat die winkels zelf hun website beheren. Dit speelt bijv. bij Jecor in Putten.

Bij de meeste Magnum-Dealers kun je gewoon bestellen en werkt de kortingscode van de Freakactie. Het zit 'm vooral in de artikelen die niet in het standaard assortimetn zitten en dus niet op Magnumvuurwerk.nl staan en/of winkels die zelf hun webshop beheren.

Vandaag worden alle Dealer-webshops verder nagelopen. We houden jullie op de hoogte.

Laatst bewerkt:
Klopt het dat de code niet werkt op de Insane Crown Bomber? Bij een andere winkel dan waar ik wil bestellen werkt die code wel op de Insane Crown Bomber.
Bedankt voor jouw vraag. Dat is geen standaard Magnum-artikel maar een Vuurwerkexpert-artikel. Dus dit artikel zou dan extra aan de webshop van de Magnum-Dealer van jouw voorkeur zijn toegevoegd. En juist daar zit de uitdaging.

Zoals hierboven aangegeven is dat op dit moment alleen opgelost bij de 4 Dealers die daar genoemd worden. Vandaag worden alle Magnum-webshops hierop nagelopen en aangepast zodat de code wel werkt.

Bij welke Magnum-Dealer probeerde je dit artikel te bestellen?

Bedankt voor jouw vraag. Dat is geen standaard Magnum-artikel maar een Vuurwerkexpert-artikel. Dus dit artikel zou dan extra aan de webshop van de Magnum-Dealer van jouw voorkeur zijn toegevoegd. En juist daar zit de uitdaging.

Zoals hierboven aangegeven is dat op dit moment alleen opgelost bij de 4 Dealers die daar genoemd worden. Vandaag worden alle Magnum-webshops hierop nagelopen en aangepast zodat de code wel werkt.

Bij welke Magnum-Dealer probeerde je dit artikel te bestellen?
Ik snap het. Dat is bij Melis Vuurwerk.

Even nog een vraag: ik kijk nu bij Piet Heinstraat 90, Den Haag.
Hier zou Laveko inzitten, echter via maps het adress googlen geeft als resultaat Bij Knuf.

Kan er vanuit Magnum bevestigd worden dat hier vuurwerk verkocht word?

De site via Magnum werkt als ik Laveko aanklik, en de code doet het hier ook.
Toch komt er via maps een ander bedrijf uit... Dus zou dit dan ook aangepast moeten worden lijkt me.

Of is het een 2 onder 1 kap bedrijf?

Alvast bedankt weer voor de moeite!

@Magnum Vuurwerk
Bedankt voor jouw vraag, we komen hier op terug.

Allerminst wil ik ongeduldig zijn, maar hier toevallig al meer informatie over?

Back
Bovenaan