Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De staffel stijgt mee met alle bestellingen die je doet:Hoe hoog is de korting dan als je al 1 bestelling hebt geplaatst?
We hebben natuurlijk al kneiterveel artikelen. Als fluit- en whirl "gewoon" verkocht en uitgeleverd mag worden, komen er nog weer een aantal terug en bij.. En we hebben nu wel genoeg geteased dat er nog een merk bij gaat komen met meerdere artikelen. Dus eigenlijk zitten we redelijk vol.Zijn er nog plannen om het Pyroshow assortiment iets uit te breiden?![]()
Begrijpelijk als het niet lukt natuurlij, maar ik zou wel interesse hebben in de Chry mine to Multicolor Tail (Washington Monopolist), Silver blink mine to silver tail to silver blink en de Crackling Mine to Crackling Tail to crakling. Of eventueel de Tailgate Fan.We hebben natuurlijk al kneiterveel artikelen. Als fluit- en whirl "gewoon" verkocht en uitgeleverd mag worden, komen er nog weer een aantal terug en bij.. En we hebben nu wel genoeg geteased dat er nog een merk bij gaat komen met meerdere artikelen. Dus eigenlijk zitten we redelijk vol.
Daarnaast hebben we de afgelopen jaren meerdere Pyroshow-artikelen in ons assortiment gehad maar er was eigenlijk (te) weinig vraag naar. We zijn wel nieuwsgierig waar je interesse in hebt?
Is er meer interesse in de Tailgate Fan en de Washington Monopolist? Laat het a.u.b. even weten hier in het topic of via PM.Begrijpelijk als het niet lukt natuurlij, maar ik zou wel interesse hebben in de Chry mine to Multicolor Tail (Washington Monopolist), Silver blink mine to silver tail to silver blink en de Crackling Mine to Crackling Tail to crakling. Of eventueel de Tailgate Fan.
Haha, vragen mag altijd natuurlijk!Erwin kan je wellicht al iets meer prijsgeven over het nieuwe merk dat jullie dit jaar in het assortiment gaan opnemen?
En mogen we om de traditie in eren te houden dit jaar de Huisman Vuurwerk demo op de kalender verwachten??
Haha, vragen mag altijd natuurlijk!
Ik snap dat het kriebelt, maar dat van het nieuwe merk houden we nog even voor onszelf totdat alle lichten op groen staan!
Onze Demo... hou op, schei uit! Al in mei zijn we begonnen met de gesprekken, voorbereidingen en vervolgens de vergunningen. Die zijn nog steeds niet rond. Liever geven we er niet teveel aandacht aan (iets met slapende honden). Maar er zijn weer meerdere bezwaren ingediend die op dit moment nog behandeld worden. En we moeten na parkeerklachten uit de buurt, dit jaar ook nog eens een Verkeers- en Parkeerplan opstellen en indienen. Voor ongeveer 30min. vuurwerk...
Zoals je weet houden wij van tradities en daar hoort onze Demo absoluut ook bij. Pas nadat alles is gladstreken en aan alle punten is voldaan, krijgen we de vergunningen en weten we zeker dat het doorgaat. Maar op dit moment is nog niets zeker...
Bedankt voor je uitgebreide reactie..maar man o man wat kan ik mij groen en geel ergeren om te lezen dat het met het jaar voor de winkeliers lastiger wordt gemaakt om een vuurwerk demo te kunnen organiseren.
Zou mooi zijn als jullie het ondanks alle bezwaren dit jaar toch de vergunningen rond krijgen. Fingers crossed
Begrijpelijk als het niet lukt natuurlij, maar ik zou wel interesse hebben in de Chry mine to Multicolor Tail (Washington Monopolist), Silver blink mine to silver tail to silver blink en de Crackling Mine to Crackling Tail to crakling. Of eventueel de Tailgate Fan.
100% interesse in de Washington Monopolist. Erg mooi tailbakkie en mooie afwisseling na jaren Tailgate te hebben geschoten