Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker wel! Tradities zijn er om in ere te houden. We doen onze Freakactie al sinds 2010 en ook dit jaar doen we dat weer op dezelfde manier!!Jullie werken toch niet met zo'n gedateerd kortingscode systeem hoop ik. Want dat bestaat inmiddels alweer een eeuw...
Maar in deze tijd is het heel normaal om tradities te slopen.Zeker wel! Tradities zijn er om in ere te houden. We doen onze Freakactie al sinds 2010 en ook dit jaar doen we dat weer op dezelfde manier!!![]()
Hahaha, heel scherp! Ook daar zijn we nog druk mee bezig.Ik zie bij de importeurs bovenin het menu een aantal vraagtekens staan, kun je al een klein tipje van de sluier geven wat daar komt? Een nieuwe importeur?![]()
Wat leuk dat Funke weer terug in Nederland is.Hahaha, heel scherp! Ook daar zijn we nog druk mee bezig.
Als het doorgaat dan is het inderdaad een voor ons nieuwe Importeur/Merk...
De focus ligt nu eerst op het helemaal klaarmaken van de website zodat deze open kan.
Als het lukt nemen we deze er al in mee en anders komt dat er binnenkort achteraan.
Tnx voor het navragen waar daar bleek de Aanbiedingsprijs nog niet van aan te staan. Van die Aanbiedingsprijs gaat dus nog eens 15% extra korting af met de CBK-code.Vanavond eens op mijn gemak een bestelling plaatsen. Zitten een aantal mooie Openingsaanbiedingen tussen.
Klopt de prijs van de San Marino Golden Medal??
Yes, het werd ook wel tijd!Top dat de site weer online is!
Krijg je de sky fall 62s van Rubro ook nog in het assortiment?