Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doeeeeeee iets! Regel een laptop ofzo!! Zeker gezien de weersverwachting voor DE dag!!Jullie mogen blij zijn dat ik niet thuis ben in de buurt van een computer. De flessen gaan rap leeg dus het kriebelt om hier niet nog wat reuring te creëren...
Morgenavond ben ik wel thuis. Hopelijk voor jullie te druk met de leveringen uit te dokteren voor de eerste dag
Hoe gaat het bij jullie? Bijna weer een dagje dichterbij![]()
Begint nu echt te kriebelen.Jullie mogen blij zijn dat ik niet thuis ben in de buurt van een computer. De flessen gaan rap leeg dus het kriebelt om hier niet nog wat reuring te creëren...
Morgenavond ben ik wel thuis. Hopelijk voor jullie te druk met de leveringen uit te dokteren voor de eerste dag
Hoor ik hier nou iemand met een gebrek aan doorzettingsvermogen aan het woord??Jullie mogen blij zijn dat ik niet thuis ben in de buurt van een computer. De flessen gaan rap leeg dus het kriebelt om hier niet nog wat reuring te creëren...
BEN IK BIJ. 1,49 PER ROTP MET JE DRONKEN KNARJsn pleur op met je morgen. Gewoon met je zatte knar de rotp voor 14,95 erop flappen![]()
Dan bestel je er 100 ipv 5 en ben je dus gewoon hetzelfde geld kwijt (;BEN IK BIJ. 1,49 PER ROTP MET JE DRONKEN KNAR
Ik regel dan een ontbijtje zodat hij niet out gaat bij het aanpassen van de prijzen! Lets create something!!Waar kan ik een Irish Coffee voor Jan bezorgen? Het lijkt me het beste als hij zo snel mogelijk aan de alcohol zit vandaag. Daarmee gezegd moet wel iemand zijn 2e kerstdag opofferen om te zorgen dat Jan zijn laptop in handen krijgt op het juist moment!
Met de slechte vooruitzichten van onze hobby lijkt het mij in ieder geval leuk om mijn allerlaatste bestelling te doen bij Jan!
Duimen dat Jan dorst heeft.
Make Donadoni great again!Ik regel dan een ontbijtje zodat hij niet out gaat bij het aanpassen van de prijzen! Lets create something!!
Ik las MAC Donadoni hahaMake Donadoni great again!
Een Maccie voor Jan kan ook positief uitpakken!Ik las MAC Donadoni haha