granddessert
VWC lid
Ik ga niemand overtuigen. Overtuig jezelf maar
of anders doet stuiffie het wel. Wel opvallend stil hier is Pietje @Pietje PYRO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga niemand overtuigen. Overtuig jezelf maarof anders doet stuiffie het wel. Wel opvallend stil hier is Pietje @Pietje PYRO
Zo.. jij krijgt hem weer gratis?Wat een prachtige aanbieding van @granddessert weer.
De spanning en sensatie omtrent de mysterydeals. WAUW!
Ik heb zelf de cake besteld en wellicht komt er nog een bij!!!
Is dit voldoende sensai?
Double the fun! Nee, ik zou hem bestellenTwijfel wel echt om die mysterycompound, ben alleen bang voor iets wat ik al in bestelling heb.. misschien een tip @granddessert @Stuifie @Pietje PYRO
Als het de "Soundblast Show" is bestel ik die mystery compound misschien nog wel een keer...Double the fun! Nee, ik zou hem bestellen![]()
Als het de "Soundblast Show" is bestel ik die mystery compound misschien nog wel een keer...
Ik had deze als "meest waarschijnlijke" optie en daarom besteld. En een tweede zou zeker gewenst zijn! Vandaar ook de twijfel... Welke had jij als mogelijke optie (of moet ik even terug lezenHmmm, die had ik gemist als een mogelijke optie....
Tja, als het de Soundblast Show voor € 119,95 zou zijn, dan begin ik toch weer een beetje te twijfelen. (Alhoewel ik met de W-shape Dominator van Broekhoff al een beetje een vergelijkbare compound in mijn collectie heb zitten.....)
Had deze ook als optie en de elitemark overdrive zou eventueel ook nog kunnenIk had deze als "meest waarschijnlijke" optie en daarom besteld. En een tweede zou zeker gewenst zijn! Vandaar ook de twijfel... Welke had jij als mogelijke optie (of moet ik even terug lezen)
Welke had jij als mogelijke optie (of moet ik even terug lezen)
Had deze ook als optie en de elitemark overdrive zou eventueel ook nog kunnen![]()
en ,beter iets over houden dan te kort te komenAlle straatbeelden van Wolff zien er belachelijk goed uit dit jaar! Dus als er nog een cake en compound tegen mysterydeal prijzen aangeboden worden, dan doe je er verstandig aan om deze mee te nemen. En ik denk niet dat ik overdrijf wanneer ik zeg dat de productiebeelden van @Wolff Vuurwerk van alle importeurs dit jaar het mooist zijn. Vaak is de productie mooier dan het krekelfilmpje. En weet je dat je waar voor je geld krijgt!
Is het ooit voorgekomen dat je spijt had van een mysterydeal?
Onthou dat de december youtubers hier waarschijnlijk ook aandacht aan zullen besteden en dus is het een kwestie van (weinig) tijd dat ook de cake en compound uitverkocht zijn!

Ik had hier niets gepost over welke ik dacht dat het zou kunnen zijn, maar ik heb afgelopen weekend wat zitten kijken op de site van Donadoni, maar nu ik weer even opnieuw kijk, moet ik bekennen dat ik geen idee meer heb welke ik dacht dat die ook in aanmerking zou komen..... Weet in ieder geval wel dat ik totaal over de Soundblast Show heen heb gekeken, want dat lijkt op papier een perfect passende optie inderdaad.
Ook al heb ik met de W-shape Dominator al een heel vergelijkbare cake (zelfde shape, ook salvo's, zelfde kaliber en vergelijkbaar aantal schoten en kruitgewicht); een Soundblast Show erbij is nog altijd een mooie toevoeging/meerwaarde. Ik twijfel echter ook nog over een andere compound (andere importeur en winkel) en wil er echt maximaal nog maar 1 aanschaffen, dus dat blijft nog even twijfelen.
Als dat zo zou zijn, dat is dat ook wel een hele mooie compound voor dat bedrag! Ik weet alleen niet of ik daar zelf nu nog voor zou gaan, omdat ik al veel compounds/cakes met goud(effecten) heb. En dat hele fijne goud van de Overdrive is ontzettend windgevoelig en met de kans op wind hier in NL met de jaarwisseling, en het feit dat ik al relatief veel goudeffecten in mijn collectie voor dit jaar heb, zijn minder windgevoelige effecten ook zeker dingen waarop ik probeer te letten. Wat dat betreft is de SS met een groot gedeelte blink al een stuk(je) minder windgevoelig.
Maar goed, ik twijfel dus nog even door!
ps het echte productie filmpje was naar mijn idee al een stuk duidelijker en vooral beter dan het "krekel"filmpje van de overdrive ,lekker tempo, redelijke boeketten en hoewel ik al heel wat mix shape compounds in bestelling hebt staan zou ik de soundblast show er alsnog wel bij willen hebben hoor ,maar kan ook zomaar een konijn uit de hoge hoed worden en is het geen van beidenen ,beter iets over houden dan te kort te komen![]()
![]()
Helemaal mee eens, ik ben echt verbaasd over wat Wolff kooiloos voor elkaar gekregen heeft!!Alle straatbeelden van Wolff zien er belachelijk goed uit dit jaar! Dus als er nog een cake en compound tegen mysterydeal prijzen aangeboden worden, dan doe je er verstandig aan om deze mee te nemen. En ik denk niet dat ik overdrijf wanneer ik zeg dat de productiebeelden van @Wolff Vuurwerk van alle importeurs dit jaar het mooist zijn. Vaak is de productie mooier dan het krekelfilmpje. En weet je dat je waar voor je geld krijgt!
Is het ooit voorgekomen dat je spijt had van een mysterydeal?
Onthou dat de december youtubers hier waarschijnlijk ook aandacht aan zullen besteden en dus is het een kwestie van (weinig) tijd dat ook de cake en compound uitverkocht zijn!

Ai kak had ik nu maar wel gekocht dikke cake zeg. Toch maar even de mystery compound mee gepakt.De Mystery Cake is uitverkocht!
Alle kopers gefeliciteerd met...
The Grand Arc
Fijne dag!
Lekker hoor!! Dat word genieten...De Mystery Cake is uitverkocht!
Alle kopers gefeliciteerd met...
The Grand Arc
Fijne dag!