[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Helaas heb je daar gelijk in maar toch zie ik het volgend jaar nog niet zo 1.2.3 geregeld.

Er zal ook een hoop afhangen van deze jaarwisseling.

Is het gematigd dan zal er minder vaart achter zitten, is het één grote shit show dan kun je er vanuit gaan dat het anti kamp alles op alles gaat zetten vanaf 1 Januari.

Maar het is iets wat ik nu steeds vaker lees op het forum, en ik begrijp het hoor, het hangt als een donderwolk boven ons hoofd.
Voor mij werkt het alleen sfeer verpestend en probeer ik het positief in te zien.

Deze maand moeten we gewoon volop genieten en dit oudjaar gaan we keihard knallen en vol gas.

Volgend jaar? Dat bespreken en zien we dan wel.
Ik denk dat er meer vuurwerk dan ooit de lucht in gaat dit jaar. En dat dit al een doorn in het oog is voor de antibeweging. Of er nu wel of geen chaos komt ze zullen vast wel iets gaan zoeken om het verbod er doorheen te drukken.

Al denk ik wel dat het een flinke chaos zal worden op de bekende plekken.

Mooi man,zit zelf nog steeds in dubio eerlijk gezegd ,had mezelf voorgenomen om geen mystery producten meer aan te schaffen nl ,pfhhh keuzes maken mbt vuurwerk gaan me de laatste tijd steeds moeilijker af 🫣 zeker als je geen enkele leidraad hebt 😵‍💫

Was slecht slapen vannacht zeg, droomde over een gemiste mysterydeal van Jan ,dus toch maar de 25mm compound besteld !!!

beetje extra omzet terug geven voor de super goede deals en fijne manier waarop we als freaks weer zijn bediend en behandeld mbt het kooiverbod en alles wat er voor donadoni als extra werk en lasten bij is gekomen lijkt me wel op zijn plaats :wink: :thumbsup: ,bedankt Jan ,team donadoni en de fam Amrino uiteraard !!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan