[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Vaak kun je een hoop afleiden van de adviesprijs en als je het hele jaar een beetje de site in de gaten houdt dan heb je zo een paar afvallers.

Zou het bijvoorbeeld vreemd vinden als de Precious Gold, Palm Springs en Blinking Wave het zou zijn, die waren namelijk regelmatig goedkoper te krijgen bij Donadoni.

De Grand Arc daarentegen niet en heb ik nog niet gezien bij Donadoni. (kan hem natuurlijk gemist hebben)
Maar met de advies prijs... Gok ik op die.

Helaas heb je daar gelijk in maar toch zie ik het volgend jaar nog niet zo 1.2.3 geregeld.

Er zal ook een hoop afhangen van deze jaarwisseling.

Is het gematigd dan zal er minder vaart achter zitten, is het één grote shit show dan kun je er vanuit gaan dat het anti kamp alles op alles gaat zetten vanaf 1 Januari.

Maar het is iets wat ik nu steeds vaker lees op het forum, en ik begrijp het hoor, het hangt als een donderwolk boven ons hoofd.
Voor mij werkt het alleen sfeer verpestend en probeer ik het positief in te zien.

Deze maand moeten we gewoon volop genieten en dit oudjaar gaan we keihard knallen en vol gas.

Volgend jaar? Dat bespreken en zien we dan wel.

Helaas heb je daar gelijk in maar toch zie ik het volgend jaar nog niet zo 1.2.3 geregeld.

Er zal ook een hoop afhangen van deze jaarwisseling.

Is het gematigd dan zal er minder vaart achter zitten, is het één grote shit show dan kun je er vanuit gaan dat het anti kamp alles op alles gaat zetten vanaf 1 Januari.

Maar het is iets wat ik nu steeds vaker lees op het forum, en ik begrijp het hoor, het hangt als een donderwolk boven ons hoofd.
Voor mij werkt het alleen sfeer verpestend en probeer ik het positief in te zien.

Deze maand moeten we gewoon volop genieten en dit oudjaar gaan we keihard knallen en vol gas.

Volgend jaar? Dat bespreken en zien we dan wel.
Ik denk dat het niet onverstandig is om het te vieren alsof het de laatste keer is!

Daarnaast is het ook goed om vooruit te denken en wellicht wat meer in te slaan zodat je wat hebt liggen voor de toekomst. 😉

Back
Bovenaan