Tegendraads
VWC lid
Denk zelf de blinking wave , aangezien deze nog niet als standaard product op de site staat, want dat bedoelde jan volgens mij?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk zelf de blinking wave , aangezien deze nog niet als standaard product op de site staat, want dat bedoelde jan volgens mij?![]()
Had ik dan blijkbaar helemaal over het hoofd gezien al die tijd
Deze denk ik dus ook en voor mystery box de Overdrive.Ik persoonlijk zet mijn gok op deze: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/elite-mark-the-grand-arc-nieuw-2025.1801174/
Deze denk ik dus ook en voor mystery box de Overdrive.
Over een paar biertjes nog eens nadenken of ik die nog mee pak![]()
De blinking wave staat gewoon op de site hoor dus die zal t niet zijn...Denk zelf de blinking wave , aangezien deze nog niet als standaard product op de site staat, want dat bedoelde jan volgens mij?![]()
En ik de blinking wave helemaal gemistDe blinking wave staat gewoon op de site hoor dus die zal t niet zijn...
Paar berichten gemist, was al gezegd zie ik![]()
Denk zelf aan de soundblast show, maar overdrive zou ik er nog wel bij willen hebbenDeze denk ik dus ook en voor mystery box de Overdrive.
Over een paar biertjes nog eens nadenken of ik die nog mee pak![]()
Die gaan we sowieso halen2024 hadden Wel 61 paginas zitten nu al bijna op de 80 ben benieuwt halen we de 90 100![]()
Misschien wel je laatste ooit? :(Mystery cake en climax nog meegepakt en daarmee de laatste bestelling bij Donadoni dit jaar. Tot de 29e!
Moet er niet aan denkenMisschien wel je laatste ooit? :(
Maar het cement droogt nu wel razendsnel op, helaas….Nee joh, Januari/Februari gewoon weer Freak deals.
Het is nog niet in beton gegoten allemaal hè.
Ik denk dat het niet onverstandig is om het te vieren alsof het de laatste keer is!Helaas heb je daar gelijk in maar toch zie ik het volgend jaar nog niet zo 1.2.3 geregeld.
Er zal ook een hoop afhangen van deze jaarwisseling.
Is het gematigd dan zal er minder vaart achter zitten, is het één grote shit show dan kun je er vanuit gaan dat het anti kamp alles op alles gaat zetten vanaf 1 Januari.
Maar het is iets wat ik nu steeds vaker lees op het forum, en ik begrijp het hoor, het hangt als een donderwolk boven ons hoofd.
Voor mij werkt het alleen sfeer verpestend en probeer ik het positief in te zien.
Deze maand moeten we gewoon volop genieten en dit oudjaar gaan we keihard knallen en vol gas.
Volgend jaar? Dat bespreken en zien we dan wel.