[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Ik heb in ieder geval iedereen gemaild die ons een reactie heeft gestuurd.

De administratieve klus zal ik tussen de soep en de patat door verwerken, maar iedereen heeft reactie.

Dan nog wat leuks: Black Friday staat klaar. En dat is ook het moment om nog eens 2 nieuwe Mystery Deals te droppen (ook omdat de vorige niet door konden gaan - maximaal 1 per klant per mystery deal!). De actieprijzen verspringen vanavond om 18:00 uur. Alvast veel shopplezier!

Oja: alleen nog dit weekend en op=op!

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal,

Ik heb in ieder geval iedereen gemaild die ons een reactie heeft gestuurd.

De administratieve klus zal ik tussen de soep en de patat door verwerken, maar iedereen heeft reactie.

Dan nog wat leuks: Black Friday staat klaar. En dat is ook het moment om nog eens 2 nieuwe Mystery Deals te droppen (ook omdat de vorige niet door konden gaan). De actieprijzen verspringen vanavond om 18:00 uur. Alvast veel shopplezier!

Oja: alleen nog dit weekend en op=op!

Groeten, Jan
Top Jan! Lekker bezig!

Zijn de producten die op de mainpagina staan ook de actie producten? Of verschijnen die om 18:00 nog?

Bij bestellingen nog steeds op 31-12 - 23:00 uur zetten?

Top Jan! Lekker bezig!

Zijn de producten die op de mainpagina staan ook de actie producten? Of verschijnen die om 18:00 nog?

Bij bestellingen nog steeds op 31-12 - 23:00 uur zetten?
Ze staan onder het kopje Black Friday. Actieprijzen gaan in om 18:00 uur 👊

Bijbestellen kan. Mocht het niet lukken, nemen we contact op uiteraard.

zit helaas of gzd niet echt iets bij wat me trekt ,maar zie ook weer gewoon goeie prijzen voor een hoop producten die je blijkbaar nog steeds heel goed geprijsd kan meepakken !!! rotp bv 28.50 ,grazy hornet 21.50,turning boom 26.50 ik zeg pakken zolang het nog kan :handsup: :thumbsup:

zit helaas of gzd niet echt iets bij wat me trekt ,maar zie ook weer gewoon goeie prijzen voor een hoop producten die je blijkbaar nog steeds heel goed geprijsd kan meepakken !!! rotp bv 28.50 ,grazy hornet 21.50,turning boom 26.50 ik zeg pakken zolang het nog kan :handsup: :thumbsup:
Same here. Had gehoopt op wat scherpere prijs op Golden Tower of ROTP.

Back
Bovenaan