[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

@granddessert Ik zie dat er nog een hoop artikelen scherp geprijsd staan, zoals bijvoorbeeld de Full Throttle, Kingpin, Palm Springs, Midnight Serenade, etc. welke voor zover ik kan zien niet onder de weekactie vallen.

Blijven die prijzen (o.a. van de producten die ik benoemde) voorlopig nog even staan of veranderen die mogelijk op (zeer) korte termijn?

@granddessert Ik zie dat er nog een hoop artikelen scherp geprijsd staan, zoals bijvoorbeeld de Full Throttle, Kingpin, Palm Springs, Midnight Serenade, etc. welke voor zover ik kan zien niet onder de weekactie vallen.

Blijven die prijzen (o.a. van de producten die ik benoemde) voorlopig nog even staan of veranderen die mogelijk op (zeer) korte termijn?

Het is bijna weekend dus de nieuwe weekdeals staan klaar. Prijsdrop vanmiddag om 17:00 uur!

Vanaf nu (en in het bijzonder na aankomend weekend) zullen wij de prijzen langzaam gaan verhogen. Er blijven wel kortlopende acties gedropt worden, maar zeker voor de 3+1 actie goed om rekening mee te houden.

Tot zo met de prijsuitreiking!

Ik heb de knoop maar doorgehakt nu de prijzen nog zo gunstig waren en Palm Springs en Blinking Wave maar aangeschaft cq. toegevoegd aan mijn eerdere bestellingen.

2x een mooie 25 schots, 30mm waaier van Wolff, voor € 35,- p.s. is nog wel te doen, zeker gezien de prachtige effecten, zeker in de Palm Springs. (Crackling in het laatste salvo had niet gehoeven van mij, maar eerste 4 salvo’s maken dat dik goed!)

Back
Bovenaan