[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Was er gelijk om 8 uur bij maar
Breakout en boombastic niet eens beschikbaar gezien 😏
Voor iedereen die de Break Out wel heeft, dikke mazzel! Want die waren maar 2x beschikbaar en ben ik bang dat we niet meer terug zullen zien bij ons. Maar ik ga natuurlijk mijn best doen om die alsnog toe te voegen. Boombastic was niet beschikbaar in deze actie (ik heb vanmiddag pas de website goed gezet - mocht je eerder gekeken hebben ;)).

Voor iedereen die de Break Out wel heeft, dikke mazzel! Want die waren maar 2x beschikbaar en ben ik bang dat we niet meer terug zullen zien bij ons. Maar ik ga natuurlijk mijn best doen om die alsnog toe te voegen. Boombastic was niet beschikbaar in deze actie (ik heb vanmiddag pas de website goed gezet - mocht je eerder gekeken hebben ;)).
En zien we de Skyward nog bij je terug bij Donadoni?

Zoals belooft, zou er nog een BONUS actie volgen vanavond. Dus hierbij!

Op Elite Mark kan ik niet zo veel, maar we hebben toch nog wat mooie producten liggen. Geen vaste/extra korting per product, maar wel een gratis Full Assault als je voor minimaal 300,- aan Elite Mark artikelen koopt. Doe er je voordeel mee, of niet... :p

De actie gaat live om 20:45 uur en kun je hier vinden:

Tijdelijke BONUS actie Elite Mark

Dus vanaf 20:45 uur zal ik de artikelen toevoegen die we beschikbaar hebben van deze lijn. Deze actie loopt alleen t/m zondag of tot uitverkocht.

Toen ik de 1e keer mijn mandje vulde kon ik de break out niet selecteren. Nadat ik een bestelling had gedaan met andere producten ging ik weer naar de site en kon ik hem los wel weer bestellen. Misschien dat er wel meer zijn verkocht dan die 2 dan? Of gewoon geluk gehad?

En zien we de Skyward nog bij je terug bij Donadoni?
Zelfde verhaal, gaan we ons best voor doen. Toch wel ironisch hoe sceptisch de meesten zijn/waren over deze box en juist die box dan de hardste burst had van allemaal 😆 Voel je niet aangesproken, maar ik heb redelijk wat berichten gehad van mensen die vroegen om die Skyward box om te ruilen voor iets anders omdat die hen niet zo kon bekoren :p Achteraf dan wel super leuk dat juist de box van onze jaarlijkse gratis boxen actie zo goed is bevallen.

Direct over de gratis boxen actie gesproken. Die geldt inderdaad niet voor nu. Maar hopelijk kunnen we die actie later dit jaar weer introduceren natuurlijk!

Zoals belooft, zou er nog een BONUS actie volgen vanavond. Dus hierbij!

Op Elite Mark kan ik niet zo veel, maar we hebben toch nog wat mooie producten liggen. Geen vaste/extra korting per product, maar wel een gratis Full Assault als je voor minimaal 300,- aan Elite Mark artikelen koopt. Doe er je voordeel mee, of niet... :p

De actie gaat live om 20:45 uur en kun je hier vinden:

Tijdelijke BONUS actie Elite Mark

Dus vanaf 20:45 uur zal ik de artikelen toevoegen die we beschikbaar hebben van deze lijn.
Dus er komen ook nieuwe producten?

Toen ik de 1e keer mijn mandje vulde kon ik de break out niet selecteren. Nadat ik een bestelling had gedaan met andere producten ging ik weer naar de site en kon ik hem los wel weer bestellen. Misschien dat er wel meer zijn verkocht dan die 2 dan? Of gewoon geluk gehad?
Ik deed precies hetzelfde.. ik had besteld en toen zag ik de BO ineens staan.. dus nog maar een bestelling haha

Ik deed precies hetzelfde.. ik had besteld en toen zag ik de BO ineens staan.. dus nog maar een bestelling haha
Dat systeem werkt dan toch niet zo lekker van POS zo blijkt. 4x verkocht dus 2 te veel... ;) Wie wilt ruilen voor een Tyranitair? Graag even melden via PM - waarvoor alvast veel dank zodat ik de random picker of de 2 laatste bestellingen de 'winnaars' laat zijn van een annulering/terugbetaling als de Break Out niet meer gekocht kan worden door ons :cry:

Zelfde verhaal, gaan we ons best voor doen. Toch wel ironisch hoe sceptisch de meesten zijn/waren over deze box en juist die box dan de hardste burst had van allemaal 😆 Voel je niet aangesproken, maar ik heb redelijk wat berichten gehad van mensen die vroegen om die Skyward box om te ruilen voor iets anders omdat die hen niet zo kon bekoren :p Achteraf dan wel super leuk dat juist de box van onze jaarlijkse gratis boxen actie zo goed is bevallen.

Direct over de gratis boxen actie gesproken. Die geldt inderdaad niet voor nu. Maar hopelijk kunnen we die actie later dit jaar weer introduceren natuurlijk!
Oké Jan/Granddessert, we houden je website in de gaten 😉👍🏻

Bestelling weer gedaan.
Spectra
State of alert
Full assault 2x
Underground supremo
Viva la vita
Final arcade
Triple trouble
120 shot black label
@En nog wat fontijnen/klein spul.
Prijzen, ja misschien wat hoger dan jaar gelden maar persoonlijk vind ik service en snelheid bij afhalen zoals hier bij Donadoni ( ervaring afgelopen jaar) veel belangrijker dan een paar tientjes goedkoper elders. Ben er weer blij mee Jan en team Donadoni😀

Laatst bewerkt:
Een 2e bestelling moet je op 31-12 - 23:00 plaatsen? of kun je gewoon hetzelfde tijdvak kiezen als je 1e bestelling?
Graag op 31/12 om 23:00 uur zodat ik daarna kan samenvoegen en extra tijdvakken beschikbaar kan maken (we gaan voor maximaal 12 orders per kwartier dit jaar)! Thanks voor het vragen.

Back
Bovenaan