[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ik snap je wel hoor. Je wilt immers de beste spulletjes als vervanger!

Zou gewoon even bellen of langs gaan is het misschien sneller geregeld.

Of je wacht gewoon op een reactie. Maar ik had het wel geweten. 🙋
Volgens mij staat er duidelijk in de uitgebreide communicatie vanuit Jan dat er gevraagd wordt om geduld, en dat hun jou gaan benaderen of via de telefoon of via de mail....
Geef ze gewoon ff de tijd en ook een klein stukje vrije tijd (het is tenslotte weekend) om alles te regelen....

Zullen we het anders hebben over de vervangers! om het gezellig te houden! Ik ben wel benieuwd wat jullie gaan ruilen!! Volgens mij heb ik dit jaar al niks met kooi dus ik verwacht niks hahah

Ik heb de great wall als vervanger bedacht voor 3 boxen die niet leverbaar zijn. Die ziet er mooi uit als je van wat kleur houdt. Zou ik nooit zo bestellen maar ik heb nu opeens budget. Wel minder schoten maar ook minder doorsnee. Je kunt ook denken aan 2 kleinere riakero boxen voor 3 kooiboxen.
Heb ik ook gedaan met de zelfde box dat blauwe bij die waaierer wil ik wel eens in echt zien

Maar ik vind dat wel moeilijker kwa wat is nou redelijk

Mijn vervangingsvoorstel is:

Full Assault -> Gold Navy
Springwind -> Soundblast Show
Viva la Vita -> Cosmic Crown
Jackhammer -> Turbo Domination
Tyranitar -> Stellar

Puur gebaseerd op de vergelijking van de adviesprijs van de producten. Sommige zijn natuurlijke opvolgers en voor de hand liggende keuzes zoals Soundblast show en Turbo Domination.

Kleine Disclaimer. Dit is mijn voorstel waar ik nog geen feedback op heb gehad. Dus of ik iets moet bij betalen o.i.d. dan hoor ik nog :)

Back
Bovenaan