Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij staat er duidelijk in de uitgebreide communicatie vanuit Jan dat er gevraagd wordt om geduld, en dat hun jou gaan benaderen of via de telefoon of via de mail....Ik snap je wel hoor. Je wilt immers de beste spulletjes als vervanger!
Zou gewoon even bellen of langs gaan is het misschien sneller geregeld.
Of je wacht gewoon op een reactie. Maar ik had het wel geweten.![]()
Zie paar berichten voor je waarin een hele uitleg staat. Even in de rust. Je gaat het toch niet dit weekend al krijgen en afsteken.Heb al mooie vervangende producten gezien maar nog geen mail...
de keuze is reuzeIk heb de great wall als vervanger bedacht voor 3 boxen die niet leverbaar zijn. Die ziet er mooi uit als je van wat kleur houdt. Zou ik nooit zo bestellen maar ik heb nu opeens budget. Wel minder schoten maar ook minder doorsnee. Je kunt ook denken aan 2 kleinere riakero boxen voor 3 kooiboxen.

Voor de jackhammer zat ik ook een tijd te zoeken maar ik dacht aan de titanic blitzOm het leuk te houden; Tips om de volgende bakken te vervangen zijn welkom!
2x full assault
Jackhammer
Rock & raw
Dynasty Furious
Poema Skyward
Nou noem het geluk bij ongeluk de juggernaut 1.2 werd veel besproken en mijn buget was op dus ja die staat er nu wel bij als vervangerZullen we het anders hebben over de vervangers! om het gezellig te houden! Ik ben wel benieuwd wat jullie gaan ruilen!! Volgens mij heb ik dit jaar al niks met kooi dus ik verwacht niks hahah
De turbo domination is gewoon de kooiloze jackhammer dus dat lijkt mij een vanzelfsprekende keuze in ieder geval.Om het leuk te houden; Tips om de volgende bakken te vervangen zijn welkom!
2x full assault
Jackhammer
Rock & raw
Dynasty Furious
Poema Skyward
Heb ik ook gedaan met de zelfde box dat blauwe bij die waaierer wil ik wel eens in echt zienIk heb de great wall als vervanger bedacht voor 3 boxen die niet leverbaar zijn. Die ziet er mooi uit als je van wat kleur houdt. Zou ik nooit zo bestellen maar ik heb nu opeens budget. Wel minder schoten maar ook minder doorsnee. Je kunt ook denken aan 2 kleinere riakero boxen voor 3 kooiboxen.
De turbo domination is gewoon de kooiloze jackhammer dus dat lijkt mij een vanzelfsprekende keuze in ieder geval.