Waltr
VWC lid
Jezus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jezus.
Ons Jan.. sadist pur sang!Jezus.![]()
Die heeft zo zitten genieten, dat kan gewoon niet anders!!Ons Jan.. sadist pur sang!
Dat kan ik niet ontkennenDie heeft zo zitten genieten, dat kan gewoon niet anders!!
Wat is die eng he!Die heeft zo zitten genieten, dat kan gewoon niet anders!!
Daar kom ik de 29e op terug...Wat is die eng he!
Grafspook. Zal eens een briefje op je auto achterlaten met “sorry voor de schade” terwijl een geen schade op je auto zit. Wens je hetzelfde toe als ik heb beleefd.Dat kan ik niet ontkennen![]()
Das een goeie! Die ga ik begin april gebruikenGrafspook. Zal eens een briefje op je auto achterlaten met “sorry voor de schade” terwijl een geen schade op je auto zit. Wens je hetzelfde toe als ik heb beleefd.
Ach man, met die concentratie en spanningsboog van jou heb je nooit langer dan 3 minuten gezocht. En dat is inclusief speciaalbier inschenken.Grafspook. Zal eens een briefje op je auto achterlaten met “sorry voor de schade” terwijl een geen schade op je auto zit. Wens je hetzelfde toe als ik heb beleefd.
Én je hebt je wachtwoord nu weer!Ik was eigenlijk niet van plan heel serieus te zoeken/er heel veel tijd in te steken, maar toch bleef ik elke keer weer teruggaan naar de site en werd het ‘niet zo serieus zoeken’ uiteindelijk toch vele uren, maar met als resultaat dat ik hem wel had gevonden!
Daarom toch maar even meedoen, maar had al even niet ingelogd op VWC en wist zo gauw even mijn wachtwoord niet meer, dus “dan maar even snel wachtwoord reset e-mail aanvragen”. Na2 uur daaraan gespendeerd te hebben en 10 pogingen/aanvragen gedaan te hebben (en nooit ook maar één e-mail ontvangen te hebben) was ik er wel klaar mee en heb ik het maar opgegeven!
Enige troost is om te lezen dat ik in ieder geval het spookje inderdaad had gevonden en ik toch een paar mooie compoundjes bij Donadoni in bestelling heb staan!![]()
Er zijn een paar dingen cruciaal in het leven, en je VWC-wachtwoord is daar een van.Een troostprijs heb ik helaas niet, maar anders had je die zeker toegewezen gekregen!Ik was eigenlijk niet van plan heel serieus te zoeken/er heel veel tijd in te steken, maar toch bleef ik elke keer weer teruggaan naar de site en werd het ‘niet zo serieus zoeken’ uiteindelijk toch vele uren, maar met als resultaat dat ik hem wel had gevonden!
Daarom toch maar even meedoen, maar had al even niet ingelogd op VWC en wist zo gauw even mijn wachtwoord niet meer, dus “dan maar even snel wachtwoord reset e-mail aanvragen”. Na2 uur daaraan gespendeerd te hebben en 10 pogingen/aanvragen gedaan te hebben (en nooit ook maar één e-mail ontvangen te hebben) was ik er wel klaar mee en heb ik het maar opgegeven!
Enige troost is om te lezen dat ik in ieder geval het spookje inderdaad had gevonden en ik toch een paar mooie compoundjes bij Donadoni in bestelling heb staan!![]()

Volgens mij pas als de laatste 2 verkocht zijn@granddessert Waarschijnlijk is deze vraag al gesteld, maar wanneer word de Mysterydeal bekend gemaakt? Thanks voor de mooie weakdeal