[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

subarufreak

VWC lid
Goedenavond members/ freaks,

Het seizoen rondom vuurwerkperdoos gaat weer aanbreken en bij deze kunnen wij jullie melden dat onze vuurwerkperdoos site morgenmiddag om18.00 uur weer online gaat .
We zijn op dit moment druk bezig de puntjes op de i te zetten, met de nieuwe producten en de bijbehorende filmpjes (voor zover wij deze al hebben mogen ontvangen) de rest zal spoedig volgen.

Wij zijn enthousiast jullie te melden dat er naast onze nieuwe producten van het afgelopen jaar, (de hawkboxen lijn met een 5 tal boxen) wij dit jaar WEER met een uitbreiding gaan komen! Er komen maar liefst 12 producten bij dit jaar, wij zijn hier erg trots op, dit zijn oa boxen maar ook cakes .

Naast onze eigen nieuwe producten komen wij uiteraard vanuit de importeurs ook met vernieuwingen, welke jullie kunnen vinden in onze webshop.

Ook gaan wij net als vorig jaar, een aantal oude toppers (afgelopen jaar de red maroon, strong celebration en de event 4 seasons) in ere herstellen. Denk hierbij aan het nitro assortiment, het "oude vertrouwde" buurt assortiment maar ook de transbomber champions editie komt weer terug. Ook gaan wij 3 oude toppercakes in een set aanbieden (de spiderking, killer instinct en de superblinking willow's) deze set zal de "the legend" gaan heten.
Voor al deze in ere herstelde toppers hebben wij een apparte pagina aangemaakt op de site genaamd " goud van oud" .

Wij hebben ons best gedaan om een zo leuk mogelijk assortiment voor jullie samen te stellen met nette prijzen. Ps door het jaar heen zal de webshop aangevuld gaan worden met andere producten dus blijf ons in de gaten houden!!

Graag zien wij jullie weer met de verkoop/afhaaldagen in onze vestiging aan de breemhaarsweg 2 in Geesteren.

Let op: Dat de 1e bestelling met de gekozen dag en tijdstip van het afhaal moment, zal zijn voor alle opvolgende bestellingen die men eventueel daarna nog zal gaan plaatsen.

Verder willen wij benadrukken dat wij NIET letten en kijken naar batch jaartallen en nummers. (wij krijgen daar elk jaar veel mails en berichten over)
Daarnaast brengen we nogmaals graag onder de aandacht dat gemaakte bestellingen niet gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.( houd hier dus rekening mee)

Zijn er verder nog vragen en/of opmerkingen, of mochten jullie nog wat missen in het assortiment. Neem dan contact op met ons via de mail/messenger of stuur een pb.

Met vriendelijke groet,

Team valk vuurwerk​

Mooi bericht, ik en erg benieuwd! Zag de Transbomber CE al in jullie shop staan. Goed te horen dat ‘ie gewoon in jullie assortiment blijft. Dat scheelt stressen om anders de allerlaatste exemplaren van ‘t land te bemachtigen morgen om 18:00. Ondanks dat ga ik er alvast klaar voor zitten! Veel succes dit seizoen!

Cairo prima prijs, Strong Celebration mooie prijs.. De rest valt mij inderdaad wat tegen.
Die 30MM cakes voor 140-120 euro is niet slecht maar ook niet echt goed idd. Ik kijk nog even verder.

Gelijk een vraagje!
komt de tropic scream salute ook weer in het assortiment per 6?
Of nouja, komt hij uberhaupt terug is hef assortiment?

Back
Bovenaan