[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Pfoe dikke bak zo op die video idd. In het topic van de ocean of lights zo ik echter gemixte ervaringen.

Zie trouwens ook dat de video’s van de andere 3 private label 30mm compounds erbij staan. Die willow bak is wel heel gaaf, doet me aan de 1.2” temptation willow denken. Wel gek dat op hun youtubekanaal een straatfilm van die bak staat die enorm verschilt met de productvideo op de site?

Pfoe dikke bak zo op die video idd. In het topic van de ocean of lights zo ik echter gemixte ervaringen.

Zie trouwens ook dat de video’s van de andere 3 private label 30mm compounds erbij staan. Die willow bak is wel heel gaaf, doet me aan de 1.2” temptation willow denken. Wel gek dat op hun youtubekanaal een straatfilm van die bak staat die enorm verschilt met de productvideo op de site?

Ocean of lights was heel dik afgelopen jaar, dikke burst, dikke spreiding. Had er toen 99 voor betaald, dubbel en dwars waard. Ik zie ook verder weinig discussie in het topic om eerlijk te zijn. Vrijwel iedereen is er unaniem over eens dat het een dikke bak is. Afgezien van het ene persoon wat aangaf hem niet zo dik te vinden als de Minerva van Argento, die overigens 150 euro was :)

Back
Bovenaan