[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Vraag je niet aan mij toch? Ik heb geen idee. Als het eenmalig is, zal het een verrassende (rest)inkoop zijn... Ik kan me er niks bij indenken dus hangt voor mij af van financieel risico.

Hopelijk geen Lesli weer?

Ik sla de deals vanaf nu over. Ze hebben eenmaal de stap genomen om lesli te gebruiken in de mysterydeal dus dan is de stap naar nog een keer kleiner en makkelijker. Daarbij is de kans op caférata ook nog eens aanwezig of het onbekende hello fireworks.

Nee, te veel negatieve risico factoren voor mij. Eigenlijk kom ik bij outlet voor de artikelen die zich sowieso al bewezen hebben in de straat tegen mooie prijzen en geen nieuwe artikelen.

Daarom heet het ook een outlet, maar echte outlet prijzen zijn het op een uitzondering na ook niet meer omdat de meeste prijzen de gewone online actie prijzen zijn die vanuit de importeur worden meegeven. Dat was voorheen echt anders.. ( los van de gestegen inkoopprijzen natuurlijk]

Hmm, Caff of Katan en eenmalig kan een restpartij daarvan zijn en heb je zeker ook wel wat parels tussen zitten..

Outlet verrast ons altijd meerdere malen per jaar in zeer positieve zin. Dat je geen fan bent van Lesli is na 5x een betoog af te steken wel bekend rollingthunder...
Ik durf m'n hand in het vuur te steken voor de jongens, dat wanneer je een deal écht niet wil na aankoop... dat je vast samen een goede oplossing kan bedenken

Ik sla de deals vanaf nu over. Ze hebben eenmaal de stap genomen om lesli
Mooi, grotere kans voor de rest:handsup:

Zonder gekkigheid, ieder bepaalt natuurlijk zelf, mede door vorige mysterydeals, of ze het 'risico' nemen of niet. Ik vind de deals altijd top, dus kan niet wachten en ga hem aanschaffen!

Laatst bewerkt:
Mailbox net nog eens bekeken maar geen mail ontvangen hierover. Toch bedankt voor de reactie.

Hier ook geen mail...2x de mystery deal besteld...als het dan echt 4x dumbum 64 is, dan is de finale vast geregeld :-) Iro Kin Beauty ook meebesteld net, die ga ik maar eens combineren met een paar Wicked Whistles.

Back
Bovenaan