Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De filialen Pijnacker en Groningen volgen later met een opening .......Service, Klant is koning
Kunnen jullie misschien vertellen wat en wanneer dit ongeveer gaat gebeuren en dan doel ik vooral
op Pijnacker ?
...en dan doel ík vooral op Groningen![]()
Beste vuurwerkliefhebbers en freaks!
Het was even stil van onze kant maar zowel wij als jullie hebben niet stil gezeten! We zijn ondertussen bijna 2 weken open en hebben alweer prachtige orders gezien met erg dikke producten.
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen zullen wij vanaf aankomende vrijdag 16 februari weer starten met knallende weekacties!
Deze zullen vanaf 15:00 uur te bestellen zijn. Wil jij nou vrijdags in de ochtend al op de hoogte zijn van de nieuwe acties? meld je dan snel aan voor de nieuwsbrief!
Daarnaast is de nieuwe importeur Hello Fireworks ons niet ontgaan. We zijn momenteel druk met ons team aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen wij dit met jullie delen!
Met knallende groet,
Team Vuurwerk en Pyro Outlet.
Hey Lompe, had je dit via mail gehad? Heb nog geen nieuwe nieuwsbrief ontvangen..
Werkt hij daar niet dan? Dat dacht ik, want ik heb ook geen aankondiging hiervan gekregen...
Deze zijn of uitverkocht daar of de aantallen waren zo laag dat er voor gekozen is deze alleen in Haulerwijk te voeren.Komt de Super Flowers en The Riddle ook no naar Joure?![]()
Deze zijn of uitverkocht daar of de aantallen waren zo laag dat er voor gekozen is deze alleen in Haulerwijk te voeren.
Welke producten pakken jullie vanmiddag mee van de weekactie?
Ik heb nu bestellingen om 00:15 staan op de 28ste, kan ik hier op blijven aanvullen? Of moet ik dit dan aangeven bij mijn volgende bestellingen mocht de optie voor deze tijd verdwijnen?