[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Toch lekker: 1 bericht/aankondiging, daarna geen andere berichten vanuit Outlet en toch al weer 9 pagina’s verder!:biertje:

Nog een paar dagen! Heb er echt zin in om de site weer af te struinen! Benieuwd of jullie ook nog hebben kunnen bij bestellen (Break out, Full assault?!) of dat het voornamelijk restvoorraad is.

Blijft stil wat betreft nieuws over Pijacker :sad:

Ik snap het niet zo goed.. de startpost is toch duidelijk? Het gaat in eerste instantie om Joure en Haulerwijk. Alles rondom Pijnacker is alleen maar geroepen door anderen, niet door Outlet zelf.

Wel ben ik benieuwd naar de acties op de twee genoemde locaties, want die zou je inmiddels mogen verwachten denk ik.

Ik snap het niet zo goed.. de startpost is toch duidelijk? Het gaat in eerste instantie om Joure en Haulerwijk. Alles rondom Pijnacker is alleen maar geroepen door anderen, niet door Outlet zelf.

Jij hoeft het niet te snappen aangezien jij de winkels niet beheerd. Maar misschien omdat Pijnacker vorig jaar wel van de partij was, is het een kreet naar hun toe en hopelijk een antwoordt hoe en wat betreft Pijnacker, of deze winkel überhaupt nog mee gaat doen. Zo moeilijk is het niet hoor :bye:

Als je gewoon uitgaat van vrijdag kan het alleen maar meevallen.

Om even wat speculaties te voorkomen, Outlet Pijnacker gaat als het goed is gewoon weer open dit jaar ;) Alleen zal dit later in het jaar zijn.

Ff paar dagen afwachten, outlet kennende komt alles goed.

Back
Bovenaan