[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Beste vuurwerk liefhebber!

We hopen dat je een fantastische jaarwisseling hebt gehad en met al dat vuurwerk wat bij ons de deur uit is gegaan is dat vast en zeker gelukt!

Ook dit jaar knallen we natuurlijk door met de meeste en de beste aanbiedingen. In eerste instantie gaan de webshops van Haulerwijk en Joure open.

Dat doen we op vrijdag 2 februari. We zullen je voor die tijd nog op de hoogte brengen van speciale aanbiedingen.

Omcirkel 2 februari dus in je agenda, je hoort snel meer van ons!

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet & Pyro Outlet

jan2024-open.png

Hey, daar woon ik niet! Uitzicht voor andere vestigingen, Groningen in bijzonder?

Niet alle moois aan die Friezen en Drenten slijten hoor!!

:D Goed jullie actief te zien. Best wensen ook nog :thumbup:

Beste vuurwerk liefhebber!

Dat doen we op vrijdag 2 februari. We zullen je voor die tijd nog op de hoogte brengen van speciale aanbiedingen.

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet & Pyro Outlet

Hoe brengen jullie ons op de hoogte van de aanbiedingen, via een nieuwsbrief oid of via dit forum?
Ik ben benieuwd naar de aanbiedingen, Joure ligt voor mij aardig gunstig, en ik wil er dit jaar toch eens gaan bestellen.

Kijk! Goed om te horen, zeker weten weer richting Joure in 2024. 2 februari staat genoteerd :handsup:

Top dat jullie weer los gaan!! Gaat het 2/2 om “overgebleven artikelen” of komen er ook nieuwe (opgekochte) producten bij?

Mooi om te lezen dat jullie wederom met acties komen. Hopelijk volgt snel het nieuws dat Pijnacker ook weer van de partij is :angel:

Voor mij is de dichtstbijzijnde vestiging helaas ruim een uur en een kwartier rijden, maar ik ga de prijzen toch eens in gaten houden dit jaar. Als ik de benzinekosten er ruim uit kan halen is het wellicht interessant.

Doen jullie ook aan kartonprijzen?
Ik zie ToschPyro ook op jullie website staan, is het via deze weg niet mogelijk om een (wellicht wat beperkt vanwege de regelgeving) assortiment van Funke, Albert en Argento aan te bieden?

Top bericht! Net als T-rixxer ook benieuwd hoe jullie ons op de hoogte houden, volgens mij sta ik namelijk niet in jullie maillijst terwijl ik het knopje ‘nieuwsbrief’ wel heb aangevinkt.

Staat in de agenda. Haulerwijk weer afgelopen maand geweest. Is voor mij 1.5 uur rijden. Aardig stukkie, maar niet echt een punt. Muziekje aan en gaan. Ben benieuwd naar dit jaar.

Back
Bovenaan