[Freakactie 2024] Vuurwerk Marrum

Vandaag de laatste dag van de 1 Augustus actie, dus wie nog gebruik wil maken van deze actie kan nog tot 24u bestellen.

Komende weken gaan wat rustiger aan doen en ons richten op de afbouw van onze nieuwe bunker en samen met de importeurs het definitieve assortiment samenstellen voor komend seizoen.

Wanneer we meer zekerheid hebben qua levering, prijzen en situatie in China dan laten we dat zeker horen.

Voor een offerte op maat kun je uiteraard een mail sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Team Vuurwerk Marrum

Actie 1.png

Bijlagen

• Actie 1.png
    Actie 1.png
    935,7 KB · Weergaven: 10
Wij zijn druk bezig om de collectie voor komend seizoen helemaal rond te maken en de webshop daarvoor in te richten. We hebben daarom nog mooie aanbiedingen met hoge korting in onze Outlet OP=OP om ruimte te maken voor de nieuwe collecties.

Vanaf morgen zijn deze producten te bestellen in onze webshop.

Wees er snel bij, want van de meeste items zijn nog maar slechts 2 à 3 stuks beschikbaar en komen ook niet terug in het asortiment

Onze categorie Outlet OP=OP is geopend. Wees er snel bij en profiteer van de super scherpe outlet prijzen met hoge kortingen en mooie aanbiedingen

Van enkele items zijn nog maar enkele stuks aanwezig dus mis je kans niet. OP=OP

1000206075.png

Gister kregen wij de mededeling van Vulcan dat deze mooie compound, Hakutaku, dit jaar nog beschikbaar komt. Wij zitten eraan te denken om deze ook op te nemen in onze collectie. De film van het product is eergister opgenomen in China.

Artikelnummer: 1094
Artikelnaam: Hakutaku
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: 1992 gram
Aantal Schoten: 188 schoten
Effectomschrijving: volgt/B]
Tube diameter: 20/25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: volgt
Adviesprijs: 195,00

59115-0e11744b91548d7d2a9cc046b7239428.png

Hieronder de link van deze compound.

Wat is jullie mening over deze compound. En wie zou hem willen bestellen voor een mooie prijs

Als iemand interesse heeft, stuur maar een PB en dan kunnen we deze altijd voor je bestellen

Laatst bewerkt:
Vanaf vandaag t/m Zondag 22 September ( of zolang de voorraad strekt ) Het Red Lantern Superpakket van € 49,95 voor € 39,95 met de code RED2

Ga terug in de goeie ouwe tijd! Nostalgie ten top met het Red Lantern Super pakket!

Nostalgisch gemixed assortiment van cakes, fonteinen tot grondbloemen.

Maar liefst 35 aan te steken Sier artikelen.

Bekijk hier het pakket
De promotiecode is : RED2

red-lantern-super-pakket-66e5167dc3caa689395586.png

Het heeft storm gelopen voor de Red Lantern-pakketten! Ze zijn echter nog niet uitverkocht, dus de kortingscode RED2 blijft nog even geldig. Klik

P.S.: Er staan ook weer nieuwe items in de outlet! Klik

red-lantern-super-pakket-66e5167dc3caa689395586 (1).png

Weekend actie!!!

Vanaf vandaag tot en met zondag 13 Oktober 2 mooie compounds ( in kooi ) in de actie.

De Ghostbuster in kooi van € 189,95 voor € 125,- met de code GHOS24

https://vuurwerkmarrum.nl/artikel/ghostbuster

6617-ghostbuster-vuurwerk-6516.png
En de Dragon compound ( in kooi ) van € 219,95 voor € 135,- met de code DRAG24

3815-dragon-vuurwerk-6516.png
Van beide compounds hebben we momenteel een kleine voorraad dus OP=OP. Acties geldig tot en met zondag 13 Oktober ( of zolang de voorraad strekt )

Jammer. Wilde de draak bestellen maar de kortingcode werkte niet. Zag het bericht te laat. Het is nu na 00:00 uur. Ik zag staan zolang de voorraad strekt.

Super om te zien dat jullie dit soort acties doen. Zoals de mail die ik laatst ontving. Leuk om een nieuwe winkel te ontdekken. Zal dit jaar even verder moeten rijden ( door de andere acties) maar doe het graag. Jammer deze keer maar goed voor mijn portemonnee.

Laatst bewerkt:
Jammer. Wilde de draak bestellen maar de kortingcode werkte niet. Zag het bericht te laat. Het is nu na 00:00 uur. Ik zag staan zolang de voorraad strekt.

Super om te zien dat jullie dit soort acties doen. Zoals de mail die ik laatst ontving. Leuk om een nieuwe winkel te ontdekken. Zal dit jaar even verder moeten rijden ( door de andere acties) maar doe het graag. Jammer deze keer maar goed voor mijn portemonnee.
Goedemorgen,

Bedankt voor je complimenten. De code verliep automatisch om 00.00u. Ik heb de code voor de Dragon en de Ghostbuster verlengt tot Donderdag 00.00u omdat er van beide nog 2 over zijn op dit moment

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan