Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zonder saus en gehakt hé..Bekijk bijlage 1799377
Mooie bak hoor, maar ik moet even rustig aan doen nu anders eet ik de rest van de maand macaroni![]()
![]()
Tot wanneer blijven jullie flitsen?
Thanks man!Heel de maand iedere dag.
Zie:
Zoals je in de vorige post kunt zien hebben we iets nieuws:️Flashdeals
Dit zijn spectaculaire deals die 1 dag voor een extreem lage bodemprijs online komen. Daarna blijven ze online staan, nog steeds met een heerlijke korting maar zonder de extra Flash-korting!
De hele maand september gaan we elke dag een nieuwe️Flashdeal
️ online gooien, de extra korting bij het product van de vorige dag gaat er dan vanaf. Dit doen we dagelijks rond 11.00 uur. Let op! de afteller bij het product op de site klopt helaas niet helemaal, dit heeft te maken met een technisch...
Idem hier.. assortiment was niet aantrekkelijk voor mij, daarom andere keuzes gemaakt. Nu ik de flitsdeals voorbij zien komen was het toch wel interessant geweestIn the pocket! Fijn dat deze toch nog beschikbaar was, al bang dat ik weer achter het net zou vissen haha.
Even een dikke shoutout naar jullie: was eerlijk gezegd eerst niet mega enthousiast over de lesli/nieuwe VWT collectie, maar dat wordt met de toevoeging van Rubro/Mania en iets mindere mate Riakeo stukken leuker, en zeker met de toevoeging van deze flashdeals, lekker bezig!
We houden de site goed in de gaten!
Haha heb ik ook wel een beetje. Eerst erg enthousiast maar toen zag ik ongeveer 800 gram in 110 schoten.. Neemt niet weg dat het vergeleken met de andere winkels wel een mooie prijs is.Dit is nou typisch zo'n China filmpje die ik niet vertrouw![]()
Precies. Zo keek ik ook. 25mm, 110 schoten en toen zag ik het kruitgewicht. Eeeeuh..Haha heb ik ook wel een beetje. Eerst erg enthousiast maar toen zag ik ongeveer 800 gram in 110 schoten.. Neemt niet weg dat het vergeleken met de andere winkels wel een mooie prijs is.