Pietje PYRO
VWC lid
In de pocket! Bedankt lieve medeliefhebbers 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraag me bij deze wel af of die info klopt, 50 shoten over 3 cakes?Klein risico, want China filmpje, maar goed gokje moet je af en toe nemen. 30mm en 1195 gram klinkt erg goed. Bedankt weer![]()
Vraag me bij deze wel af of die info klopt, 50 shoten over 3 cakes?
Superleuk om dit te lezen! Thanks voor je shoutout!!!!In the pocket! Fijn dat deze toch nog beschikbaar was, al bang dat ik weer achter het net zou vissen haha.
Even een dikke shoutout naar jullie: was eerlijk gezegd eerst niet mega enthousiast over de lesli/nieuwe VWT collectie, maar dat wordt met de toevoeging van Rubro/Mania en iets mindere mate Riakeo stukken leuker, en zeker met de toevoeging van deze flashdeals, lekker bezig!
We houden de site goed in de gaten!
Helaas op dit moment niet. Maar wij zijn zeker op zoek naar uitbreiding in onze verkooppunten, dus mocht iemand iets horen, laat het ons zeker weten!Heerlijke aanbieding hiero... helaas geen afhaalpunt in de buurt... nog iets in het noorden gepland?
Vraag me bij deze wel af of die info klopt, 50 shoten over 3 cakes?
Het is 2x25 schots. Het kruitgewicht klopt niet, ik denk een foutje in de lijsten. Wat het wel is, weet ik op dit moment niet.Ja nu je het zegt.. 2 Cakes kunnen het niet zijn met dat kruitgewicht. En 3 is ook weer lastig.
Hopelijk klopt de 30mm dan wel. Maar goed 25mm en 2x450 gram zou ook dikke prima zijn.Het is 2x25 schots. Het kruitgewicht klopt niet, ik denk een foutje in de lijsten. Wat het wel is, weet ik op dit moment niet.
30mm klopt!Hopelijk klopt de 30mm dan wel. Maar goed 25mm en 2x450 gram zou ook dikke prima zijn.
De actie gaat mega-hard, we hebben er vandaag nog een paar extra bij kunnen fixen dus we hebben de voorrad nogmaals geupdate en er zijn er weer een paar beschikbaar!Wat een lekkere actie, dat zal wel hard gaan.
Het is natuulijk een beetje de vraag wat je 'klassiekers' vindt, maar het is in ieder geval niet alleen maar 'Nieuw 2024'. Wel allemaal productie 2024.Krijgen jullie ook nog oude klassiekers van rubro/mania? Of is het alléén maar nieuw spul?
Transbomber, monster ride, crash box... beetje zulke klassiekersHet is natuulijk een beetje de vraag wat je 'klassiekers' vindt, maar het is in ieder geval niet alleen maar 'Nieuw 2024'. Wel allemaal productie 2024.
Daar komt nog wel iets van voorbij....Transbomber, monster ride, crash box... beetje zulke klassiekers