Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor jouw vraag. De Caïro Crackling is een Stuntartikel en telt helaas niet mee. Pak bijv. de Philadelphia Spitters erbij en het zou wel moeten werken!Bij Busscher staat de openingsactie wel onderaan de winkelmand na het toevoegen maar gaat er geen korting af.
Doen ze niet mee of gaat er iets verkeerd?
Ah, nu zie ik het ook staan in het start bericht. Dat is pech.Bedankt voor jouw vraag. De Caïro Crackling is een Stuntartikel en telt helaas niet mee. Pak bijv. de Philadelphia Spitters erbij en het zou wel moeten werken!
Cairo is een superstunt en telt dus niet mee voor de korting
Bedankt voor jouw vraag. Zie de vorige pagina met o.a. een reactie van Patrick van Huizen Vuurwerk zelf. Het is een technisch probleem en daarvoor zal de technisch partner KEI e.e.a. moeten regelen. Er wordt aan gewerkt, zodra er nieuws is zal dat hier zeker worden gemeld. De actie duurt nog een paar dagen dus er is gelukkig nog voldoende tijd om te bestellen!Wil graag in huizen bestellen maar helaas doet de site het niet. Word dat nog opgelost?
Bedankt voor jouw vraag. Deze is al eerder beantwoord, zie: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threa...d-week-25-korting.1799584/page-2#post-1817084Weet @Magnum Vuurwerk toevallig Vuurwerk Maas & Waal weer mee gaat doen?
Kan ik hieruit halen dat we beter elders gebruik van de actie moeten maken?Bedankt voor jouw vraag. Zie de vorige pagina met o.a. een reactie van Patrick van Huizen Vuurwerk zelf. Het is een technisch probleem en daarvoor zal de technisch partner KEI e.e.a. moeten regelen. Er wordt aan gewerkt, zodra er nieuws is zal dat hier zeker worden gemeld. De actie duurt nog een paar dagen dus er is gelukkig nog voldoende tijd om te bestellen!
Nee dat hoeft niet voordat de actie eindigt is dit allang gefixt natuurlijkKan ik hieruit halen dat we beter elders gebruik van de actie moeten maken?
Bedankt Patrick op jou vertrouw ik uiteraard. En anders links of rechtsom.Nee dat hoeft niet voordat de actie eindigt is dit allang gefixt natuurlijk
Nee, dat heb je helaas helemaal verkeerd begrepen. Maar Patrick van Vuurwerk Huizen heeft jou dat inmiddels al uitgelegd.Kan ik hieruit halen dat we beter elders gebruik van de actie moeten maken?
Het probleem is opgelost, jullie kunnen op onze magnum site weer bestellen!Wil graag in huizen bestellen maar helaas doet de site het niet. Word dat nog opgelost?
Ja? Shit moet ik toch echt vandaag bestellen.Even dubbel check; de actie is geldig t/m morgen 23:59 uur toch?
Dat is inderdaad wat er staat..Even dubbel check; de actie is geldig t/m morgen 23:59 uur toch?
Heb besteld kon de druk niet aan. Dan maar weekje droog broodEnneh, niet op het laatste minuutje wachten en dan klagen dat je 3 minuten te laat was![]()
heb nog n pot pindakaas voor je die mag je hebbenHeb besteld kon de druk niet aan. Dan maar weekje droog broodhahahahaha