[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Ik zag dat de nieuwe werkaanbiedingen online staan. Maar tot hoe laat blijven de "oude"' aanbiedingen online staan?

Twijfel nog over The Showdown, wellicht dat die vanavond geschoten word maar vind de gok nu iets te groot

Ik zag dat de nieuwe werkaanbiedingen online staan. Maar tot hoe laat blijven de "oude"' aanbiedingen online staan?

Twijfel nog over The Showdown, wellicht dat die vanavond geschoten word maar vind de gok nu iets te groot
Haha ik had precies hetzelfde idee. Helaas is hij vanavond niet geschoten dus heb ik 'm nu maar op de gok besteld. Volgens mij staan de "oude" aanbiedingen er nog tot 00:00.. Dus snel beslissen! :d

Haha ik had precies hetzelfde idee. Helaas is hij vanavond niet geschoten dus heb ik 'm nu maar op de gok besteld. Volgens mij staan de "oude" aanbiedingen er nog tot 00:00.. Dus snel beslissen! :d
Ik was te druk aan het nagenieten met mijn stookmaat..daardoor tijd uit het oog verloren en kans gemist helaas.

Maar heb nu na de demo van gisteravond een ander blok op het oog😋

Weekaanbiedingen 111024.jpg
Gisteren is de nieuwste editie van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief aan onze abonnees uitgestuurd. Met allerlei nieuwtjes, handige informatie en niet te vergeten: nieuwe acties!! De meest belangrijke punten:

Einde extra Freakactie
Net als voorgaande jaren hebben we jullie onze extra Freak-actie aangeboden op alle artikelen die normaal uitgesloten zijn van onze Freak-actie zoals de Cakeboxen, Compounds en Assortimenten. Deze extra actie met de kortingscode CBK2024HV gaat aankomende woensdag 16-10 eindigen. Dat betekent dat je nog maar een paar dagen de tijd hebt om van deze extra Freakactie met 12,5% extra korting te profiteren!

Verse Weekaanbiedingen
Jaja, ze zijn er weer: onze inmiddels zeer bekende en gewaardeerde Weekaanbiedingen!! De naam zegt het al: deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Wat te denken van de 300Sh. Ultimate Mixed Display, The Strobe of de Knall und Fall? En zo hebben we er nog meer! Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-acties, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. Wees er snel bij want OP = OP!! Je vindt ze hier: Weekaanbiedingen

Kortingscode
Oh ja, vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan, zoals de Weekaanbiedingen, graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

En nog veel meer! Kijk snel in jouw mail! Heb jij de Nieuwsbrief niet ontvangen? Check dan even of deze in jouw Spam-, Reclame- of Overige-folder van de mail terecht is gekomen. Als dat niet het geval is, vul dan a.u.b. via onderstaande link jouw gegevens in zodat we een check voor je kunnen doen.

Nog geen abonnee maar wil jij ook de Nieuwsbrief ontvangen? Gebruik dan dezelfde onderstaande link om je aan te melden!

Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief Aanmelder en Checker: klik hier

Zolang de acties nog lopen er nog even gretig gebruik van gemaakt. Gisteravond een Tailgate Fan en Skyfall besteld, vanmiddag nog wat mooie cakes om de vooravond op te vullen en de Sutorobo Taki fontein.

Einde CBK-actie 2 dagen.jpg

Einde extra Freakactie
Net als voorgaande jaren hebben we jullie onze extra Freak-actie aangeboden op alle artikelen die normaal uitgesloten zijn van onze Freak-actie zoals de Cakeboxen, Compounds en Assortimenten. Deze extra actie met de kortingscode CBK2024HV gaat aankomende woensdag 16-10 eindigen. Dat betekent dat je nog maar 2 dagen de tijd hebt om van deze extra Freakactie met 12,5% extra korting te profiteren!

Op de afbeelding zie je wat voorbeelden van artikelen die wij in ons assortiment hebben waar die extra korting dan op geldt, maar we hebben er nog véél meer!

Reguliere Freakactie
Onze reguliere Freakactie met kortingscode VWC2024HV op Cakes, Fonteinen en klein vuurwerk waarbij jouw voordeel op kan lopen tot 20% extra korting, loopt nog wel even door.

www.huismanvuurwerk.nl

Einde CBK-actie Last Call.jpg

Vandaag einde extra Freakactie
Net als voorgaande jaren hebben we jullie onze extra Freak-actie aangeboden op alle artikelen die normaal uitgesloten zijn van onze Freak-actie zoals de Cakeboxen, Compounds en Assortimenten. Deze extra actie met de kortingscode CBK2024HV eindigt vandaag!! Dat betekent dat je nog tot middernacht de tijd hebt om van deze extra Freakactie met 12,5% extra korting te profiteren!

Op de afbeelding zie je wat voorbeelden van artikelen die wij in ons assortiment hebben waar die extra korting dan op geldt, maar we hebben er nog véél meer!

Reguliere Freakactie
Onze reguliere Freakactie met kortingscode VWC2024HV op Cakes, Fonteinen en klein vuurwerk waarbij jouw voordeel op kan lopen tot 20% extra korting, loopt nog wel even door.

www.huismanvuurwerk.nl

Uit het Philadelphia Spitters-topic, de nieuwe gave cake van Magnum:

Top dat jullie hem ook gaan voeren! Is hier een kortingscode op van toepassing? En is dit de algemene freak kortingscode of je persoonlijke?

Of komt er misschien een aparte kortingscode voor deze cake?

Just to be sure.

Deze vette cake is zowieso mét extra korting bij ons te bestellen. Het is een cake en dus valt deze onder de reguliere Freakactie.

Heb je nog geen bestelling bij ons geplaatst, gebruik dan de algemene code VWC2024HV. Heb je al wel bij ons besteld, gebruik dan jouw Persoonlijke kortingscode zodat automatisch jouw verdiende hogere korting wordt verrekend.

Voor de kortingsstaffels kijk je hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/freakactie-2024-huisman-vuurwerk.1799192/#post-1803423

Afgelopen dagen uitvoerig de filmpjes van de Magnum / Broekhoff demo terug gekeken en op de laatste CBK actie dag de Final City Trip besteld.
Huisman Vuurwerk hartelijk dank voor de mooie acties, openenings- en week aanbiedingen en zie jullie de 28e om mijn bestellingen op te komen halen

Ja ik weet dat de reguliere freakactie nog even doorloopt maar deze man is voor dit jaar klaar met bestellen. Budget had ik in mei al losgelaten maar is stiekem toch weer iets meer uit de hand gelopen dan gepland😃

Mssn als jullie Magnum 30mm compound nog een keer in en scherpe weekaanbieding gooien dat ik overstag ga

Ja ik weet dat de reguliere freakactie nog even doorloopt maar deze man is voor dit jaar klaar met bestellen. Budget had ik in mei al losgelaten maar is stiekem toch weer iets meer uit de hand gelopen dan gepland😃

Mssn als jullie Magnum 30mm compound nog een keer in en scherpe weekaanbieding gooien dat ik overstag ga
Ook weer een ruggengraat gemaakt van vanille vla he?

Toen eenmaal budget toch al was overschreden had ik ook echt die paar euro boeien ook niet meer. Ook in het achterhoofd houdend dat dit laatste jaar is dat ik samen met mijn stookmaat los ga.

Wordt laatste jaar dat we fanatiek met de vuurwerk hobby in de weer zijn. Maar goed back on topic

Weekaanbiedingen 181024.jpg
Eerder vandaag is de nieuwste editie van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief aan onze abonnees uitgestuurd. Met allerlei nieuwtjes, handige informatie en niet te vergeten: nieuwe acties!! De meest belangrijke punten:

Einde CBK-actie
Eerder deze week is onze extra Freak-actie op Cakeboxen, Compounds en Assortimenten zoals aangegeven geëindigd. Top om te zien hoe massaal er weer gebruik is gemaakt van deze extra actie!

Reguliere Freakactie loopt door
Onze reguliere Freakactie, met kortingen op Cakes, Fonteinen en klein vuurwerk, blijft in ieder geval tot eind oktober lopen en geldt dus op heel veel artikelen. Jouw voordeel kan oplopen tot 20% extra korting en dat nog bovenop de Aanbiedingsprijzen! Gebruik de actiecode VWC2024HV bij jouw eerste bestelling, of als je al besteld hebt, jouw Persoonlijke kortingscode.

Verse Weekaanbiedingen
Er staan weer verse Weekaanbiedingen online!! De naam zegt het al: deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Wat te denken van de Freestyle Madness, Coconut Bounty of de Xtreme Salute Box? En zo hebben we er nog meer! Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freakacties, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freakactie wel van toepassing is. Wees er snel bij want OP = OP!! Oh ja, de oude Weekaanbiedingen laten we nog even tot vanavond laat staan zodat je die ook nog even mee kan pakken. Je vindt ze hier: Weekaanbiedingen

Kortingscode
Oh ja, vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freakactie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan, zoals de Weekaanbiedingen, graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

En nog veel meer! Kijk snel in jouw mail! Heb jij de Nieuwsbrief niet ontvangen? Check dan even of deze in jouw Spam-, Reclame- of Overige-folder van de mail terecht is gekomen. Als dat niet het geval is, vul dan a.u.b. via onderstaande link jouw gegevens in zodat we een check voor je kunnen doen.

Nog geen abonnee maar wil jij ook de Nieuwsbrief ontvangen? Gebruik dan dezelfde onderstaande link om je aan te melden!

Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief Aanmelder en Checker: klik hier

Back
Bovenaan