[Freakactie 2024] huboxlvuurwerk emmer-compascuum

we hebben weer veel acties toegevoegd in onze webshop www.vuurwerkhuboxl.nl

o.a.

break out.png
van €169,95 nu voor €119,95
full assault.png
nu slechts €94,95
jackhammer.png
van €189,95 nu voor €139,95
king crackling.png
van €44,95 nu voor €29,95
return of the.png
kartondeal nu slechts €195
en natuurlijk nog veel meer
veel kijk plezier :)

Laatst bewerkt:
jullie kunnen weer onze uitlooplijsten aanvragen via de mail [email protected]
aan de hand van deze lijsten kunnen jullie een lijstje indienen en maken wij een nette totaal prijs
dan is het aan jullie , take it or leave it

ons assortiment wat we nu hebben staat ook in onze webshop www.vuurwerkhuboxl.nl , hier staat per product ook netjes de huidige voorraad bij , mochten jullie vragen aan ons hebben kan dit ook via de mail !

mochten er tips zijn of opmerkingen hoe jullie bepaalde dingen van ons willen zien dit jaar horen we het graag

ook is het bij ons mogelijk om een afspraak te maken voor een kopje koffie en een kijkje in de bunker , dan helpen we je ook graag met een leuk pakket samen te stellen

we wensen iedereen veel succes met het samenstellen van het leukste vuurwerk en hopen jullie allen een keer te zien en spreken

rodney en team huboxlvuurwerk

Kijk nu heb je mn aandacht met je fonteindealtjes :P

Voorstel: in t voor jaar keertje bbq freakavond? met cat 1 en zooi? als hier wat animo voor is?

en dan vaste bijdrage voor de bbq + drinken?

Kijk nu heb je mn aandacht met je fonteindealtjes :P

Voorstel: in t voor jaar keertje bbq freakavond? met cat 1 en zooi? als hier wat animo voor is?

en dan vaste bijdrage voor de bbq + drinken?
gaan het als idee meenemen maar dan wel met bijdrage inderdaad , zal het eens in mn team bespreken of ze honger hebbben :P

Hele mooie serie die 'Stars Over' Gaan aan heel wat jaartjes mee. Mijn eerste keer toen ik ze allemaal had woonde ik nog thuis, jaartje op 20 geleden...

Back
Bovenaan