Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Elke avond rond 6 ophalen toevallig? hahahaOok even een review geplaatst! Lees ik even dat er gewoon hotdogs zijn bij het afhalen! Kan ik ook mijn bestelling opsplitsen?
Elke avond rond 6 ophalen toevallig? hahaha
Toevallig ook nog fotos gemaakt in de bunker altijd leuk om te zienGoedenavond allemaal,
Dank weer voor de leuke reacties en natuurlijk ook voor de mooie reviews op ons Google account!
Gisteren een rondje gemaakt door de bunker en dat geeft altijd inspiratie voor extra aanbiedingen voor jullie. Ook de heerlijke reacties zijn natuurlijk motivatie om zelfs op een doordeweekse avond wat deals klaar te zetten. Dus, het gaat voor nu weliswaar slechts om een paar cakes, maar die kunnen we nu wel tijdelijk extra scherp prijzen:
BONUSDEALS!
Outcast - een dikke 36 shots 25mm cake met hele strakke effecten - tijdelijk voor 27,95 (RRP 47,50)
Galactus - een leuke 60 shots 20mm cake in hoog tempo. Blink effecten doen het altijd goed in 20mm. Was blij verrast toen ik deze schoot vorig jaar, dus echt een meepakker! - tijdelijk voor 24,95 (RRP 39,95)
The Pride - een beste 66 shots waaiercake met weliswaar wederom 20mm tubes. Maar ook wederom een super gaaf ding natuurlijk! Tijdelijk voor 34,95 (RRP 59,95)
Familie Fun - zal hiervan het kaliber niet noemen want ik zie de reacties alweer verschijnen (veel te klein, geen ploffertjes van ...mm, etc.) maar kan wel weg voor een leuk prijsje dit lievelijke 56 shots cakejeTijdelijk voor 12,50 (RRP 21,50)
Bijbestellen kan ook voor de freakochtend op deze artikelen - dus samenvoegen tussen 06:00 en 10:00 uur in de ochtend is mogelijk! Bestellen? Hierrooo klikken --> BONUSDEALS
Tot vrijdag - want dan ben ik er weer met een aantal nieuwe deals!
İk wil 1 tje bestellen maar omdat ik onder de €40 zit kan ik niet betalen heb al een bestelling staan bij jullie wou deze ook toevoegen, wat moet ik doen ?Goedenavond allemaal,
Dank weer voor de leuke reacties en natuurlijk ook voor de mooie reviews op ons Google account!
Gisteren een rondje gemaakt door de bunker en dat geeft altijd inspiratie voor extra aanbiedingen voor jullie. Ook de heerlijke reacties zijn natuurlijk motivatie om zelfs op een doordeweekse avond wat deals klaar te zetten. Dus, het gaat voor nu weliswaar slechts om een paar cakes, maar die kunnen we nu wel tijdelijk extra scherp prijzen:
BONUSDEALS!
Outcast - een dikke 36 shots 25mm cake met hele strakke effecten - tijdelijk voor 27,95 (RRP 47,50)
Galactus - een leuke 60 shots 20mm cake in hoog tempo. Blink effecten doen het altijd goed in 20mm. Was blij verrast toen ik deze schoot vorig jaar, dus echt een meepakker! - tijdelijk voor 24,95 (RRP 39,95)
The Pride - een beste 66 shots waaiercake met weliswaar wederom 20mm tubes. Maar ook wederom een super gaaf ding natuurlijk! Tijdelijk voor 34,95 (RRP 59,95)
Familie Fun - zal hiervan het kaliber niet noemen want ik zie de reacties alweer verschijnen (veel te klein, geen ploffertjes van ...mm, etc.) maar kan wel weg voor een leuk prijsje dit lievelijke 56 shots cakejeTijdelijk voor 12,50 (RRP 21,50)
Bijbestellen kan ook voor de freakochtend op deze artikelen - dus samenvoegen tussen 06:00 en 10:00 uur in de ochtend is mogelijk! Bestellen? Hierrooo klikken --> BONUSDEALS
Tot vrijdag - want dan ben ik er weer met een aantal nieuwe deals!
Helaas mn vrouw staat te wachten met een bijl in haar hand2 bestellen![]()
De bijl ontwijken, anders raak je gewond en moet ikzelf ook nog jouw vuurwerk gaan afstekenHelaas mn vrouw staat te wachten met een bijl in haar hand![]()
Heb geen fotos gemaakt maar zal zondag ff kijken of ik wat andere hoeken en producten kan fotograferen. Want er is eigenlijk niet veel veranderd tov de fotos die ik eerder posteToevallig ook nog fotos gemaakt in de bunker altijd leuk om te zien
Weer eens wat anders dan “de man met de hamer”Helaas mn vrouw staat te wachten met een bijl in haar hand![]()
Vind ik ook! En ik heb dit jaar al wat besteld en volgend jaar gaat dat zeker met meer volgen !Ik ga hier volgend jaar ook bestellen. Wat een service biedt onze Jan.
Vind de service ook prettig. Heb ze dan ook 5 hele sterren gegeven. Maar niet verslappen @granddessert, met 1 klik op de knop is die recensie zo aangepastVind ik ook! En ik heb dit jaar al wat besteld en volgend jaar gaat dat zeker met meer volgen !
Zijn de weekend deals zondag tijdens de Stooksessie ook beschikbaar en wellicht ook een voorproefje op Black Friday? Zo niet moet ik denk ik hier en daar wat schuiven met de cijfertjes om budget vrij te makenWinkelmandje tot morgenmiddag 30,-
Oja, de bonusdeals lopen dus t/m ergens morgenmiddag of avond - wanneer ik de tijd vindt, komen de nieuwe weekenddeals online.
Black Friday start bij ons volgende week vrijdag en die deals lopen t/m zaterdag 30 november. Korter dan normaal - maar het is ook niet voor niets Black Friday.
Even geduld want later vandaag staan de deals online en leg ik de spelregels weer uit - spanning stijgt inmiddels alweer hier hahaZijn de weekend deals zondag tijdens de Stooksessie ook beschikbaar en wellicht ook een voorproefje op Black Friday? Zo niet moet ik denk ik hier en daar wat schuiven met de cijfertjes om budget vrij te maken![]()
Hahaha je hebt gelijk ook. Excuses maar dit is natuurlijk wel een positieve bijkomstigheid van het spreekwoord "wat je zaait, zul je oogsten"Even geduld want later vandaag staan de deals online en leg ik de spelregels weer uit - spanning stijgt inmiddels alweer hier haha