[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allen,

De eerste Mystery compound deal komt er aan... In dit geval een 25mm box. Later nog een wat uitgebreidere post, maar hij zal vanaf a.s. zaterdag te koop zijn voor €129,99. Nu dus niet mee gaan pakken op de RRP prijs van deze box :wink:

5 stuks beschikbaar en zodra uitverkocht laat ik weten welke box je hebt gescoord.

Groeten, Jan

Goedemiddag allen,

De eerste Mystery compound deal komt er aan... In dit geval een 25mm box. Later nog een wat uitgebreidere post, maar hij zal vanaf a.s. zaterdag te koop zijn voor €129,99. Nu dus niet mee gaan pakken op de RRP prijs van deze box :wink:

5 stuks beschikbaar en zodra uitverkocht laat ik weten welke box je hebt gescoord.

Groeten, Jan

Je hebt hem alvast voor 199.95 op de website gezet zie ik.. ;)

Goedemiddag allen,

Groeten, Jan

Mystic Moments of Treasure van Wolff wellicht?

Mystic Moments of Treasure van Wolff wellicht?

Ik dacht dat ik er al uit was: de Ultimate Aero. Weliswaar met 30 mm, maar voor de rest voldoet ‘ie aan de cryptische omschrijving. Maar deze twee die je noemt zijn ook wel kanshebbers. Is de Treasure/Pyro Paradiso overigens uitlopend?

Leuke sport om er achter proberen te komen wat het zal zijn haha. Ben zelf niet zo van de mysterieuze aanbiedingen, maar deze klinkt echt interessant! Wellicht toch een poging wagen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik er al uit was: de Ultimate Aero. Weliswaar met 30 mm, maar voor de rest voldoet ‘ie aan de cryptische omschrijving. Maar deze twee die je noemt zijn ook wel kanshebbers. Is de Treasure/Pyro Paradiso overigens uitlopend?

Leuke sport om er achter proberen te komen wat het zal zijn haha. Ben zelf niet zo van de mysterieuze aanbiedingen, maar deze klinkt echt interessant! Wellicht toch een poging wagen.

Geen idee, het is gewoon leuk om wat te roepen :blink:

Goedemiddag,

Hierbij de beloofde Mystery deal post.

Vanaf morgenochtend 11:00 uur zal de prijs €129,99 zijn. Als je deze echt niet wilt missen, mag je hem nu alvast kopen, maar betaal je het volle pond. Wel leuk voor ons :tongue2: Er zijn maximaal 5 Mystery deals beschikbaar.

Ik ga niet te veel zeggen, behalve dat ik al 2x heb mogen genieten van deze box en het is in mijn ogen jammer dat deze nooit zo goed opgepakt lijkt te zijn binnen onze community, want hij komt niet meer terug in het assortiment wat ik heb begrepen van de importeur. Dus een wat onbekender artikel maar in mijn ogen één van de meest sierlijke boxen van Wolff. Grote diversiteit aan effecten. Deze Mystery compound heeft 25mm tubes. Wie durft?

Nog iets op het oog? Laatste kans ronde 1!
Verder kan ik melden dat wij maandag of dinsdag tijdelijk offline gaan voor wat 'onderhoud.' We zullen dan de tweede wave voorbereiden. Prijzen zullen dan op de adviesprijs komen te staan of misschien gaat de shop wel even helemaal offline. Wil je nu nog iets scoren voor de huidige prijzen, dan heb je dus nog t/m dit weekend een kans. De voorraad die nog overblijft komt mogelijk later terug in een andere vorm/actieprijs.

Iedereen alvast een fijn weekend.

donadoni_post_mystery_deal.jpg

Ik denk, op basis van eerdere info van Jan zelf, vrij zeker te weten om welke box dit gaat.
Ruim 1800 gram kruit en diverse schietrichtingen, dat wel, maar een adviesprijs van 200 euro is echt veel te hoog. In fact, als ie ontmaskerd en wel voor 130 euro op de site zou verschijnen vraag ik me af hoe snel hij uitverkocht zou zijn. Zeker een mooie box, maar er hebben voor evenveel centen mooiere producten op de site gestaan....

Toch twijfel ik nog.
Dus misschien schrijf ik dit wel om zelf meer kans te hebben om deze box te scoren? :D

De 100% Excess 144sh kan het ook nog weleens zijn. Vrij onbekende box welke vorig jaar nog op de webshop te vinden was. 25mm en afkomstig uit het black label assortiment.

Bekijk de laatste post van Mystic Moments eens, en weet dat de adviesprijs nu precies 50 euro hoger ligt...
Nog twijfels?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan