[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Echt een mooi aanbod, helaas alweer veel mooie absolute toppers uitverkocht.
Wel wat 20mm boxen staan er nog met een mooie prijs/kwaliteits verhouding die niet onderdoen voor 25mm.

Ook wat grote compounds waaronder de madhouse zijn echt mooi geprijsd.

Dat werkt ook niet altijd hahaha. Ik werk 2-2-2-4 rooster. Enige wat werkt is een zeer ruime vooraankondiging voor een actie :angel:

Het wordt tijd voor freakacties voor onregelmatig werkende mensen. Gewoon via persoonlijke berichten :D:wink:

Komen de Mayday en The Pride weer terug op voorraad? En kunnen we later in het jaar ook de Red Alert verwachten in de Freakactie?
En nog een vraagje: moet je gewoon de website in de gaten houden als er nieuwe voorraad is, of mailen jullie dan een nieuwsbrief o.i.d.?

Eigenlijk ben ik blij dat ik vanavond tot 23.00 moest werken, scheelt weer geld. Aan de andere kant vind ik het best frustrerend om door mijn diensten steeds naast acties te lopen. Van de tig acties de laatste tig jaar, heb ik er zeker 75% gemist door mijn werk :sad:

Hoi Torr en Mark, zal eens kijken of we een actie met een nieuwe lading vanaf de ochtend zullen aanbieden ;)

Echt een mooi aanbod, helaas alweer veel mooie absolute toppers uitverkocht.
Wel wat 20mm boxen staan er nog met een mooie prijs/kwaliteits verhouding die niet onderdoen voor 25mm.

Ook wat grote compounds waaronder de madhouse zijn echt mooi geprijsd.
Hoi Vuurwerkfreakk, dankjewel. Er zijn echter ook nog wel wat mooie compounds met groter kaliber te vinden hoor: Full Assault (25mm), Fire Valley (25mm), ghostbuster (30mm), Ultimate Aero (25/30mm), Supremo en Massive Gold, ook allebei 25mm.

Dit jaar voor het eerst naar Donadoni :).

Helaas kon ik niet op tijd klaar zitten voor de opening maar gelukkig heeft mijn broer nog wat voor mij kunnen bestellen in zijn orders :D.

1 x Break Out
1 x Full Assault
1 x Ghostbuster
1 x Centurion

Bedankt voor de mooie acties en ik ga het in de gaten houden om eventueel de orders uit te breiden :wink:

Dat is al een mooie selectie :D

Komen de Mayday en The Pride weer terug op voorraad? En kunnen we later in het jaar ook de Red Alert verwachten in de Freakactie?
En nog een vraagje: moet je gewoon de website in de gaten houden als er nieuwe voorraad is, of mailen jullie dan een nieuwsbrief o.i.d.?

Hoi 1Salute, op dit moment nog niet duidelijk. Red Alert is afwachten in welke vorm die terugkomt van wat ik heb begrepen. Is nu niet te bestellen voor, dus op korte termijn sowieso niet.

Voor nu posten we alle acties via VWCrew. Wordt vervolgd v.w.b. een nieuwsbrief. Op dit moment niet een 'freaknieuwsbrief' beschikbaar :angel:

Hoi 1Salute, op dit moment nog niet duidelijk. Red Alert is afwachten in welke vorm die terugkomt van wat ik heb begrepen. Is nu niet te bestellen voor, dus op korte termijn sowieso niet.

Voor nu posten we alle acties via VWCrew. Wordt vervolgd v.w.b. een nieuwsbrief. Op dit moment niet een 'freaknieuwsbrief' beschikbaar :angel:
Okidooks, bedankt voor de uitleg en het uitzoeken. Ik heb al een leuke slag geslagen bij jullie, en houd het forum in de gaten voor meer acties van jullie :thumbsup:

Hoi Torr en Mark, zal eens kijken of we een actie met een nieuwe lading vanaf de ochtend zullen aanbieden ;)

Ha heel sociaal gebaar, maar let er wel op dat wij een rooster hebben dat we ook overdags en s nachts werken en dan in de ochtend weer een probleem hebben :D. Dus dat wordt een moeilijke puzzel voor jou, maar iig bedankt voor de reactie :thumbup:

Ha heel sociaal gebaar, maar let er wel op dat wij een rooster hebben dat we ook overdags en s nachts werken en dan in de ochtend weer een probleem hebben :D. Dus dat wordt een moeilijke puzzel voor jou, maar iig bedankt voor de reactie :thumbup:

Een PM mag altijd ;)

Goedemiddag allemaal,

Hierbij een korte update. Wij kunnen namelijk aankondigen dat wij ons assortiment op korte termijn zullen aanvullen. Hoe, wat, waar en wanneer zal volgende week duidelijk worden. Stay tuned :)

Goedemiddag allemaal,

Hierbij een korte update. Wij kunnen namelijk aankondigen dat wij ons assortiment op korte termijn zullen aanvullen. Hoe, wat, waar en wanneer zal volgende week duidelijk worden. Stay tuned :)

En is dat alleen met artikelen van Wolff vuurwerk, of ook andere leveranciers?

Back
Bovenaan