[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar is er Magnum toegevoegd? Ben even een dagje weg hahaha
Komt de Caïro Crackling nog terug? Haal hem graag bij jullie.

Misschien is dit al gevraagd en heb ik er overheen gelezen, maar komt er ook vuurwerk van Evolution bij jullie?
Ook zou ik het wel leuk vinden om een aantal foto's van de volle bunkers te zien, maakt mij extra enthousiast om nog meer te bestellen, dan gaat het allemaal kriebelen.

Misschien is dit al gevraagd en heb ik er overheen gelezen, maar komt er ook vuurwerk van Evolution bij jullie?
Ook zou ik het wel leuk vinden om een aantal foto's van de volle bunkers te zien, maakt mij extra enthousiast om nog meer te bestellen, dan gaat het allemaal kriebelen.

Evolution helaas niet, omdat er in de buurt al een dealer zit.
En we plaatsen regelmatig foto's, vooral in de besloten ONLYFREAKS Facebook-groep, dus daar kan je lid van worden!

Kartonnetje cairo en een total display show in de pocket. Maar mag toch *** wel hopen dat die dingen hetzelfde presteren als vorig jaar. (Al heb ik daar wel een beetje een hard hoofd in). Waren beide absurd goed.
Wees blij met je cairo's voor die prijs. De Ultimate chry kost dit jaar dubbel zoveel.

Even 4 uurtjes werken heeft geen goede invloed op de voorraad.. Hoop nog een 400sh display mee te kunnen pakken, maar we zullen zien. Geen Kingstown Hangover in het assortiment?

Zo dan wat een hamsteraars hier :p al het spul wat ik wil is al weg.

Komt er nog een nieuwe lading Caïro Crackling en Santiago Masters?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan