[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog liefhebbers voor een Splitting Red of Sterling Thunder 16 van Weco en/of Kingsmen van Evolution? Just asking! :D

Prijs nog onbekend, ik peil alleen even de interesse.

Afhankelijk van de prijs Kingsmen altijd een optie. Vorig jaar door samenloop van omstandigheden echt voor een topprijs kunnen pakken, maar best bereid om er wat meer voor te betalen echt een TOPbox! :biertje:

Kingsmen staat op mijn longlist (uiteindelijk afhankelijk van de prijs, maar in die fase zijn we nog niet)

Hoe gaat het dit jaar precies te werk met het Gratis Vuurwerk? Van wat ik weet zijn alle aankopen middels de OnlyFreaks aanbiedingen uitgesloten, maar alles daarbuiten geeft wel recht op 10% van het bestelbedrag wat dan in de winkel te verzilveren is.

Is dit alleen voor bestellingen na 1 september of ook voor eerdere bestellingen dit jaar? En hoe valt te zien welk product wel middels OnlyFreaks is besteld en welke niet als je bijv. een combinatie hebt ervan op een bestelling?

Hoe gaat het dit jaar precies te werk met het Gratis Vuurwerk? Van wat ik weet zijn alle aankopen middels de OnlyFreaks aanbiedingen uitgesloten, maar alles daarbuiten geeft wel recht op 10% van het bestelbedrag wat dan in de winkel te verzilveren is.

Is dit alleen voor bestellingen na 1 september of ook voor eerdere bestellingen dit jaar? En hoe valt te zien welk product wel middels OnlyFreaks is besteld en welke niet als je bijv. een combinatie hebt ervan op een bestelling?

Goede vraag!

Alle bestellingen met inlog in OnlyFreaks (dus niet alleen die categorie, maar alle artikelen) vallen NIET onder de gratis vuurwerk actie. Hier krijg je namelijk al freakkorting op, die doorgaans varieert van 15 tot 25% of soms ietsje meer.

Kies je ervoor om niet in te loggen en dus de 'normale' adviesprijs te betalen, dan krijg je over dat bedrag 10% gratis vuurwerk die je uit mag kiezen in onze showroom.

Hopelijk is het zo eenvoudig uitgelegd.:p
Gemixte orders zijn in principe niet mogelijk, omdat je wel ingelogd bent, of niet.

Orders van eerder dit jaar vallen allemaal onder OnlyFreaks, dit waren immers freakprijzen plus nog een extra outletkorting.

Ah kijk, das duidelijk! Dus je zou ook andere prijzen moeten zien voor alle artikelen als je als OnlyFreak bent ingelogd ten opzichten van als je niet bent ingelogd? Of is dit pas te zien in het winkelmandje?

Ah kijk, das duidelijk! Dus je zou ook andere prijzen moeten zien voor alle artikelen als je als OnlyFreak bent ingelogd ten opzichten van als je niet bent ingelogd? Of is dit pas te zien in het winkelmandje?

Zeker weten! Als je inlogt zie je dat nagenoeg alle prijzen anders zijn. Lees: lager :p

Van een freak kregen we de suggestie om een verlanglijstje toe te voegen aan de webshop. Dat vonden we een goed idee en hebben het meteen opgepakt. Dat betekent dat je nu al scrollend door de webshop producten kunt toevoegen aan je verlanglijstje. Dit kan door op het hartje te klikken in de overzichtsweergave, of op 'Voeg toe aan verlanglijst' in de productweergave.

Linksonder in je scherm zie je altijd roze button met hartje staan, waar je jouw actuele verlanglijstje kan raadplegen. Hier kun je ook eenvoudig vanuit je verlanglijst producten toevoegen aan je winkelmandje.

Als je ingelogd bent, kun je jouw verlanglijstje ook nog eens op iedere device raadplegen. Ideaal toch?:p

Veel plezier met het samenstellen van jullie lijstjes!:cool:

Schermafbeelding 2023-08-21 om 14.19.29.jpg

Ik zie geen verschil in prijzen als ik ingelogd ben, klopt dat?
En zijn dit de prijzen die straks gelden?
Bijna 40 euro voor de Return of the Phoenix vind ik wel aan de hoge kant.

Klopt, we hebben nu de meeste reguliere prijzen ingevoerd, freakprijzen moeten we nog doen en volgen deze week. Dan zul je het verschil gaan zien na inloggen.

Hey hallo.

Ziet er allemaal zeer interessant uit bij jullie. Zit er aan te denken om dit jaar eens bij jullie te bestellen.

Dus je moet een account aanmaken?

Thnx ga ik gelijk even doen. Nog een vraagje worden alle orders die je maakt automatisch bij elkaar toegevoegd op zelfde afhaaltijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan