[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op bezoek bij KATAN Vuurwerk!:cool: In ons rondje langs (mogelijke) leveranciers mocht ook een bezoek aan Katan Vuurwerk in Ulft niet ontbreken!

Inmiddels zijn het assortiment en de prijzen voor het nieuwe seizoen rond, en ook kregen we al wat eerste beelden van de nieuwe compounds te zien!:applause:

Deze nieuwe compounds worden door Katan helemaal zelf ontworpen, en dat begint letterlijk met het knippen en plakken van tubes. Maar ook effecten, namen en designs worden allemaal door Katan zelf ontwikkeld!

IMG_2887.jpg

IMG_2879.jpg

IMG_2881.jpg

IMG_2883.jpg

IMG_2888.jpg

IMG_2890.jpg

IMG_2891.jpg

Met alle respect voor katan, maar je kan wel een dikke vinger in de pap hebben maar alles valt en staat met de prijs. Vanuit de zaak eens een dikke aktie naar de freaks is te waarderen.
Wij maken immers met de videos en artikelen ook reclame etc. Maar goed dat geld voor alle importeurs.

En idd, zitten ze ergens 3 hoog achterin?

Mooi te lezen dat jullie je ogen open houden en blijven snuffelen op zoek naar nieuw assortiment (zo ook bij Nico bijv)

Persoonlijk zou Katan voor mij wel een smet zijn op jullie assortiment (prijs/kwaliteit verhouding is niet best imo). Daarnaast ben ik al te vaak thuisgekomen van een koude Kermis als het gaat om ‘de eerste beelden van’ een artikel van Katan.

Denken jullie er ook over na om de relatief beperkte opslagcapaciteit te gebruiken voor meer van hetzelfde? Gewilde artikelen zijn nu (en vorig jaar) vrij snel uitverkocht. Niet wetende wat jullie doen propositie is uiteraard.

Maar gelukkig zijn er meer smaken en is er vast voor ieder wat wils.

Met alle respect voor katan, maar je kan wel een dikke vinger in de pap hebben maar alles valt en staat met de prijs. Vanuit de zaak eens een dikke aktie naar de freaks is te waarderen.
Wij maken immers met de videos en artikelen ook reclame etc. Maar goed dat geld voor alle importeurs

Jij bent toch niet de actie/donatie aan HVLV van maarliefst 1 euro vergeten bij iedere verkochte Traditie Box (99,-)? Natuurlijk veelzeggend, maar van veel andere importeurs kun je nog meer zeggen. Ga ik verder maar geen boekje over open doen.

En weer on-topic :)

Mooi te lezen dat jullie je ogen open houden en blijven snuffelen op zoek naar nieuw assortiment (zo ook bij Nico bijv)

Persoonlijk zou Katan voor mij wel een smet zijn op jullie assortiment (prijs/kwaliteit verhouding is niet best imo). Daarnaast ben ik al te vaak thuisgekomen van een koude Kermis als het gaat om ‘de eerste beelden van’ een artikel van Katan.

Denken jullie er ook over na om de relatief beperkte opslagcapaciteit te gebruiken voor meer van hetzelfde? Gewilde artikelen zijn nu (en vorig jaar) vrij snel uitverkocht. Niet wetende wat jullie doen propositie is uiteraard.

Maar gelukkig zijn er meer smaken en is er vast voor ieder wat wils.

Onze interesse ligt met name in de lijnen die zich al lang en breed bewezen hebben, zoals Specials en Loud. Prijs-kwaliteit is daarvan gewoon goed. Zoals je weet nemen wij nooit hele collecties af, dus je kunt erop rekenen dat we kritisch onze keuzes maken ;-)

Het is inderdaad ons voornemen om zowel qua aantal leveranciers terug te gaan (van 6 naar max. 4), maar ook wat betreft het totaal aantal artikelen in het assortiment. Een trend die je overigens ook bij importeurs ziet, collecties worden wat ingekrompen met meer focus op langere beschikbaarheid van de populaire artikelen.

Vandaag waren we op bezoek bij Vulcan Europe!:D

Er komen leuke nieuwe artikelen aan, die deels ook al in de showroom te zien waren. De toppers Berlin, Oman en Da Nang komen ook terug, maar in een ander jasje. Vulcan importeert vanaf dit jaar (bijna) alles zonder kooi. Op de eerste video's die we hebben gezien heeft dit geen effect op de spreiding, de gevolgen voor de burst moeten we nog even afwachten. Maar we hebben gezien dat dit ook bij andere compounds zonder kooi dik in orde is.:applause:

IMG_3288.jpg

IMG_3289.jpg

IMG_3296.jpg

IMG_3293.jpg

IMG_3297.jpg

IMG_3294.jpg

Ik vind het wel tof dat jullie vaak een tipje van de sluier laten zien hoe het aan de andere kant werkt bij de handelaren en winkels. Kan wel merken dat jullie zaak uit passie is geboren :biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan