[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk om te zien al die mooie spulletjes :)

De Nico Red Rain heb ik eerder over het hoofd gezien denk ik. Komen die nog beschikbaar?

NICO IN DA HOUSE!:p Deze prachtige items van Nico Europe staan nu al lekker op te warmen in onze bunkers!�� De designs en de kwaliteit van de items zijn stuk voor stuk dik in orde!

En wist je dat er van een paar artikelen nog een aantal items op voorraad staan? Moet je wel even inloggen als ONLYFREAK:D

Bekijk bijlage 72374

Bekijk bijlage 72375

Bekijk bijlage 72376

Bekijk bijlage 72377

Bekijk bijlage 72378

Bekijk bijlage 72379

Bekijk bijlage 72380

Bekijk bijlage 72381

Bekijk bijlage 72382

Leuk om de foto's te zien. Volgens mij staan mijn delta fire en fantastico er ook bij :D

Heerlijk om te zien al die mooie spulletjes :)

De Nico Red Rain heb ik eerder over het hoofd gezien denk ik. Komen die nog beschikbaar?

Richting de zomer kijken we opnieuw naar het ONLYFREAKS-assortiment. We hebben hier inmiddels al wat mooie items voor aangekocht en blijven zoeken naar de meest unieke freak-items. We gaan ook nog een keer langs Nico dus ik zal de Red Rain op een van de vele lijstjes zetten:handsup:

Overal DUMMY'S!:D
We hebben een mooie dummymuur gebouwd in Roosendaal, en het is de bedoeling dat jij deze komt afbreken:cool: Alle dummy's op de foto zijn namelijk GRATIS voor jou af te halen.

Heb je interesse in een specifieke dummy? Stuur dan een DM.

IMG_2399.jpg

IMG_2400.jpg

LAATSTE DUMMY'S! :wink: Nadat een van jullie zijn auto tot de nok toe heeft volgeladen onlangs, zijn dit de dummy's die nog over zijn. Puur en alleen omdat de auto echt vol zat. Dus: grijp je kans!

Vandaag gratis af te halen tot 17:00 uur in Roosendaal! ��

IMG_2709.jpg

UITLOOP! In de bunkers staat nog voldoende moois, maar het meeste hiervan is inmiddels verkocht. Langzaam zijn we begonnen met het maken van ruimte voor de nieuwe collectie van aankomend seizoen! Om te beginnen met het verzamelen van alle uitloop-artikelen, die we niet meer opnemen in ons assortiment.:wink:

Ondertussen zijn we nog in afwachting van nieuws van onze leveranciers. We verwachten dit pas rond de zomer. Wat wel al zeker is, is dat in ieder geval Wolff, Magnum en Vulcan dit jaar terugkeren in ons assortiment! :p

IMG_2715.jpg

UITLOOP! In de bunkers staat nog voldoende moois, maar het meeste hiervan is inmiddels verkocht. Langzaam zijn we begonnen met het maken van ruimte voor de nieuwe collectie van aankomend seizoen! Om te beginnen met het verzamelen van alle uitloop-artikelen, die we niet meer opnemen in ons assortiment.:wink:

Ondertussen zijn we nog in afwachting van nieuws van onze leveranciers. We verwachten dit pas rond de zomer. Wat wel al zeker is, is dat in ieder geval Wolff, Magnum en Vulcan dit jaar terugkeren in ons assortiment! :p

even de foto gedraaid voor het mooie :

Screenshot_1.png

Pssst:D Van deze Flower Power staan er nog 4 op voorraad voor 2022-prijzen!

En van de Mountain Dog nog 7, let op: deze 30mm crackling-beuker is uitlopend en komt NIET meer terug bij Katan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan