Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde gedachteOke...het klopte. 144 shots van Nico. 2 Kg. Voor 230 euro?? Dat is me 100 euro teveel, zelfs in deze tijd.
Zelfde gedachte![]()
Die gedachte vergeet ik ook niet, echter zit er voor mij wel een grens wat ik over heb voor een bepaalde cake/compound etc. €230 voor 1 doos vind ik gewoon te gortig. Neemt niet weg dat het een mooie doos isVergeet niet dat een 'normale' Nederlandse 30 mm compound zoals de Obsessed ook al een adviesprijs had van boven de 200 euro afgelopen seizoen. Break Out zal dit seizoen ook richting de 200 euro gaan denk ik. Tel daarbij dat deze 144 shots is, en hij van ver moet komen.. en dan wordt het er inderdaad eentje voor de echte liefhebber.
Als niemand ze pakt, ga ik hem met alle plezier zelf schieten overigens![]()
Wat verklaart die aanvullende stijging dan? Daar komt dus 80% bij? Op basis waarvan dan? Maakt mij niet uit, dan is de hobby snel voorbij. Dit soort stijgingen staan niet in verhouding tot de stijging van andere producten. Totaal uit het lood.
200 euro avies tov 175 euro advies. Die 175 euro vertaalde zich op talloze plekken naar 110-125 euro in acties. 200 euro wordt dan 130-140 euro. Dat moet je dan denk ik dus vergelijken met de 230 euro. Dat kunnen we nu al testen. Ik wil niet lullig doen, want ik vind dat jullie het echt heel goed doen en geweldig hoe jullie vuurwerk het hele jaar door spannend maken! Maar: als iemand hier wil heeft ie volgende week twee verschillende 144 shots 2 Kg compounds van uitstekende kwaliteit (Argento bijvoorbeeld) thuis staan. Voor rond de 150 euro. Goed: die hebben 25 mm kaliber maar maakt dat iets uit? Ik denk van niet.
200 euro avies tov 175 euro advies. Die 175 euro vertaalde zich op talloze plekken naar 110-125 euro in acties. 200 euro wordt dan 130-140 euro. Dat moet je dan denk ik dus vergelijken met de 230 euro. Dat kunnen we nu al testen. Ik wil niet lullig doen, want ik vind dat jullie het echt heel goed doen en geweldig hoe jullie vuurwerk het hele jaar door spannend maken! Maar: als iemand hier wil heeft ie volgende week twee verschillende 144 shots 2 Kg compounds van uitstekende kwaliteit (Argento bijvoorbeeld) thuis staan. Voor rond de 150 euro. Goed: die hebben 25 mm kaliber maar maakt dat iets uit? Ik denk van niet.
We hebben eerder aangegeven dat we niet voor alle Nico-artikelen freakprijzen kunnen rekenen, en daar is dit er 1 van. Komt bij dat we alles zelf moeten halen. Dus die 229,95 is zeker geen freakprijs nee, en dus ook niet te vergelijken met een freakprijs van een Nederlands artikel.
Jup, heb deze ronde ook maar even gelaten voor wat het is in de hoop dat er nog Broekhof aankomt.De screams ook uitverkocht, hard gegaan! Mooie actie weer @Vuurwerkfeestje. Hopelijk binnenkort ook nog wat Broekhoff spullen.
De screams ook uitverkocht, hard gegaan! Mooie actie weer @Vuurwerkfeestje. Hopelijk binnenkort ook nog wat Broekhoff spullen.
Thanks isz en vuurwerkfeestje, heb ik er toch weer wat argento bij.Uiteraard geen enkel probleem! Jij kan je gaan verheugen op de Delta Fire, en anderen maken we blij met de Argento-cakes![]()