[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed geholpen vanochtend met een kleine bestelling! Ondanks een fout in mijn planning kon ik veel eerder terecht (zelfs al ruim voor de officiële openingstijd!).

Hartelijk dank Rico! Waarschijnlijk tot volgend jaar.

Ik ben ook super geholpen vanmorgen. Iets voor 8en binnen gelopen en stond binnen een mum van tijd weer buiten.ook de bestelling van 8.30 was geen probleem.om gelijk mee te nemen. Bedankt voor de goede service! Als het allemaal mee zit kom ik hier volgend jaar graag weer.

Vraagje, ik ga morgen hier langs. Eerst naar Orthen, daarna hierheen. Is het een heel groot probleem als ik iets later ben dan de afhaaltijd? Ben ook afhankelijk hoe het bij orthen gaat namelijk. En hoe is het met parkeren? Voldoende ruimte?

Alvast bedankt!

Vraagje, ik ga morgen hier langs. Eerst naar Orthen, daarna hierheen. Is het een heel groot probleem als ik iets later ben dan de afhaaltijd? Ben ook afhankelijk hoe het bij orthen gaat namelijk. En hoe is het met parkeren? Voldoende ruimte?

Alvast bedankt!

Voldoende parkeergelegenheid, niet direct voor de deur.
Maar wel op 40 meter lopen.

Dit jaar voor de 1e keer bestellingen afgehaald bij Vuurwerkfeestje. Dit was een top ervaring! Goede service, vriendelijk personeel en stond vlug buiten met mijn complete bestellingen. Vuurwerkfeestje bedankt en tot volgend jaar :D

Tweede jaar dat ik bij rico een aantal bestellingen heb geplaatst, tijdens de freaktijden opgehaald waar de producten al onder de balie aan het wachten waren.

Samen alles gecontroleerd en nog wat leuks uitgezocht met het 10% gratis tegoed, nogmaals bedankt rico en team. Vertrouwen in jullie is 100% en zal hier vanaf januari opnieuw bestellen!

Fijne dagen

Bedankt mannen voor al jullie fijne reacties! We hebben een drukke, soms hectische maar heel gezellige en leuke dag gehad, daar zijn jullie een belangrijk onderdeel van. Veel van jullie kort of iets langer kunnen spreken.:D

Alles was hier wederom weer 100% in orde. 2e jaar op rij en nog geen seconde problemen ervaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan