[Freakactie 2023] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net geweest om m'n bestellingen op te halen. Top geregeld en fijne sfeer geen stress! Bijna alles stond klaar. Laatste dozen nog even zoeken. Alles al uit de kooi behalve de Dynamite Spring die van achter moest komen.

Veel dank maar weer!
Ohja voor wie het leuk vindt nog de propaganda aan de kassa te bestellen voor 59,95.

Net wezen ophalen bij Vathorst, super vriendelijk personeel. 4 verschillende bestellingen opgehaald. Alles keurig geleverd en mocht het steekkarretje gebruiken om het naar de auto te brengen! Zoals gewend, weer top geregeld

Net wezen ophalen bij Vathorst, super vriendelijk personeel. 4 verschillende bestellingen opgehaald. Alles keurig geleverd en mocht het steekkarretje gebruiken om het naar de auto te brengen! Zoals gewend, weer top geregeld

ja klopt, zij zijn niet moeilijk, erg handig! overigens staan er ook winkelwagentjes van de jumbo die je eventueel kunt gebruiken :idea:

maar goed altijd goed geregeld hier bedank!!

Ik had mijn bestelling in de middag gepland om op te halen, maar achteraf was dat helemaal niet handig, toen mijn bestelling 8uur vervroegd, was enkel probleem.

Vandaag geweest rond 20.15u. Goed geregeld, snel geholpen!

Helaas waren de Transbomber en Super Flowers niet beschikbaar maar dat is goed opgelost.

Succes met de verkoop en tot volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan