zemmer
VWC lid
Ik weet niet of de big momma ooit een kooi heeft gehad maar deze heeft dat niet volgens gizmo dus dat geloof ik wel. Voor de rest is het wel dezelfde boxAh, oke, dat wist ik niet (dacht dat deze zonder kooi was)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet of de big momma ooit een kooi heeft gehad maar deze heeft dat niet volgens gizmo dus dat geloof ik wel. Voor de rest is het wel dezelfde boxAh, oke, dat wist ik niet (dacht dat deze zonder kooi was)
@Vathorst, is de FIREWORKS SPECIALS ROYAL MATCH met of zonder kooi? ik zie dat de informatie op de site niet altijd klopt (bijv boxen met onjuiste shots, verkeerde filmpjes bij de producten). Dus vandaar de checkvraag![]()
De enige overeenkomst tussen de big rhino en big momma zijn het aantal schoten en dat de effecten op elkaar lijken. Big momma zit in kooi en heeft meer kruitgewicht dan de big rhino. Het kan dus best zijn dat de B.I.G. van Barely Legal wél een omlabeling is van de big momma en dus waarschijnlijk beter presteert dan de big rhino.
Ik kan jullie gewoon niet bijhoudenSupernova alweer uitverkocht? :(
Nou zelfde principe als high energy maar dan 2x zo grootIk hoop de High Energy voor €110-120![]()
Vanaf wanneer gaan de prijzen omhoog @vuurwerk vathorst?
Vanaf 1 oktober gaan we terug naar 15% korting op het gehele assortiment. Vanaf 1 november eindigt de complete freakactie en gaan we over op de normale voorverkoopprijzen.
Komen filmpjes van Rubro/Mania nog voor 1 oktober dan, want bestellen zonder film voor alle compounds boven de € 100,00 is wel een dingetje!!!
Is de white red rebel al op? Zie hem niet meer staan.