[Freakactie 2023] Vuurwerk Pap Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn we weer! Goed nieuws voor MR.Unknown, we gaan ook de Display Box krijgen en we hebben ook een paar hele mooie 30mm boxen op onze lijst staan waarvan we er 1 gaan gebruiken voor onze opening actie. Deze staat gepland voor volgend weekend (29 September). Keep your eyes open dus!

Voor de nieuwe dag-actie hebben we weer even gegraven in onze bunker en dit keer gaan we iets meer in de getallen:

Bekijk bijlage 74145

Met deze code: VWCDAGACTIE krijg je de volgende prijzen:

Per stuk voor: 9,99
Per 2 stuks voor: 18,99
Per 4 stuks voor: 34,99
Per 6 stuks voor: 51,99

Bestel je een meervoud dan telt de korting door op basis van de prijs hierboven. Als voorbeeld:

Bestel je er 3 dan krijg je er 2 voor 18.99 en 1 voor 9.99.
Bestel je er 8 dan krijg je er 6 voor 51.99 en 2 voor 18.99.
Heb een pb gestuurd

Bedankt allemaal! Deze is ook weer uitverkocht met de laatste bestellingen vandaag. Vandaag nog een dag-aanbieding en morgen zullen we een opruimingslijst plaatsen met alle artikelen die we nog minder dan 10x hebben.

Op al deze artikelen kunnen jullie dan tot 20% korting krijgen wanneer de code gebruikt wordt! Voor vandaag hebben we een Compound met een verhaal, namelijk de Angels of the night + Sound of Thunder. Helaas zat bij dit artikel een best wel misleidende foto kwamen wij achter (zie topic van vuurwerkcrew). Wij hebben hier dan ook z.s.m. actie op ondernomen door onze eigen foto te plaatsen. Wij vinden eerlijkheid en klanttevredenheid namelijk extreem belangrijk!

Omdat we op deze site iets meer context kunnen geven EN wat meer foto's kunnen laten zien leek het ons goed deze cake hier aan te bieden voor een scherpe prijs! Het blijft tenslotte wel een lekkere cake met 240 schots die bijna 3 minuten vuurwerk geeft, daar is niets mis mee. Allereerst de foto's van het echte product die ik gisteren even uit de bunkers heb gehaald voor een foto:

WhatsApp Image 2023-09-20 at 11.12.17.jpg

WhatsApp Image 2023-09-20 at 11.12.17 (1).jpg

WhatsApp Image 2023-09-20 at 21.26.47.jpg

Met deze code: VWCDAGACTIE gaat deze weg voor 159 euro
>We hebben er momenteel nog 9 staan. Actie blijft geldig tot vrijdag wanneer we de uitverkoop lijst plaatsen.

Vanaf volgende week zullen we gaan werken met week-aanbiedingen en vooral focussen op de nieuwe artikelen!

Dat is een hele mooie prijs! Helaas niet mijn ding, moet zeggen dat de dagaanbieding mij prima bevallen (de vrouw denkt daar anders over)

Top acties hier ook zeg, vooral die dag en week acties zijn leuk. Eens kijken of we dit in de planning krijgen om langs te gaan.

We gaan het wel proberen EXTRA gezellig te maken in de nachtelijke uurtjes en de vroege freak uurtjes :)
Op dit moment zijn we bezig met de uitverkoop lijst, helaas liep deze dag-actie wat minder goed... Maar het kan niet altijd feest zijn :D

Morgen bijna 20 artikelen waarop we extra kortingen gaan geven omdat we er nog maar 10 of minder van hebben!

We gaan het wel proberen EXTRA gezellig te maken in de nachtelijke uurtjes en de vroege freak uurtjes :)
Op dit moment zijn we bezig met de uitverkoop lijst, helaas liep deze dag-actie wat minder goed... Maar het kan niet altijd feest zijn :D

Morgen bijna 20 artikelen waarop we extra kortingen gaan geven omdat we er nog maar 10 of minder van hebben!

Ons freaks zijn niet snel tevreden ��
Denk dat ik namens de meeste van ons spreek, klein caliber is niet ons ding...

Komt goed! Zoals beloofd hebben we een aantal leuke 30MM cakes (van Magnum) in aantocht waarvan we zeker 1 gereserveerd hebben als openingsactie :)

@Zemmer: Kijk even naar de openingsactie, de Turbo Display is zga hetzelfde als Santiago en nu 2 voor 100 euro :).

Samengevat wat gaat er nog komen:

- Morgen de op=op artikelen met kortingen tot 20%
- Dit weekend, of vlak erna (als de site af is) de openingsactie 30MM
- Vanaf volgende week maandag gaan we toch nog even door met de dag-acties
- Vanaf de 30e gaan we over tot week-acties

Ik zat deze week te kijken om wat producten te bestellen zie ik vandaag ineens dat die duurder is geworden en andere producten ook.. :shocked: Is dit om de 20 procent korting weer op te vangen?

Zeker niet, de korting zit voornamelijk op de uitloop artikelen, deze zijn niet aangepast in prijs.

Ik gok dat je een aantal artikelen hebt gezien waar simpelweg de inkoop is veranderd en dus de verkoop ook. Dit zullen 2024 artikelen zijn ;-)

Je kunt ons altijd even mailen of een DM sturen voor een offerte als het wat grotere aantallen zijn. Of wellicht is het een onbewuste prijs fout.. Dit weekend lopen we namelijk de boel definitief na.

Hierbij dan de uiverkoop lijst:

LETOP: Van veel van deze artikelen hebben we echt nog maar 1-2 stuks!!

Extreme Apache > 39.99 UITVERKOCHT
Ghosthouse > 14.99
Crossfire 30s > 24,99
Eurostar 500G > 14,99 UITVERKOCHT
Sky High 300sh > 219,00
Sky Show > 39,00
New Sensation > 49,00 UITVERKOCHT
Showtime > 34,99 UITVERKOCHT
Eruption of Vulcano > 19,99
Star Emotion > 75.00 UITVERKOCHT
Machine Gun > 99,99
Battle Stars > 12.99
Golden Tears + Magical Sphinx > 19.99
Event Angels of the Night + Sound of Thunder > 149,00
Giant > 14,99

Gebruik code: VWCDAGACTIE en de kortingen worden automatisch verrekend.
Actie blijft geldig tot maandag. Op=Op.

Laatst bewerkt:
Poe! Even flink weekend doorgewerkt maar alle artikelen staan op onze shop. :handsup:

Wanneer beschikbaar staan ook de videos erbij. We verwachten over een aantal weken de laatste videos te krijgen. Uiteraard hebben we ons best gedaan om de effecten en vervangers zo goed mogelijk te vermelden voor een zo prettig mogelijke ervaring.

De 30MM actie staat klaar voor morgen en vanaf dinsdag tot vrijdag doen we ons best om weer een paar leuke dag-acties te plaatsen. Vanaf 1 oktober gaan we de mainstream en worden acties iets minder frequent. Maar natuurlijk gaan we er zeker nog een aantal hier plaatsen!

P.s. bovenstaande acties zijn nog steeds geldig!

Om te vieren dat al onze producten online staan hebben we besloten deze mooie actie te starten. Jullie zijn de eerste die het hier horen, maar later vandaag zal deze ook op onze socials online gaan:

Alleen vandaag EN morgen deze geweldige 30MM cake voor maar 119 euro!

1-2-freestyle-madness-100-shots-i-like-legal-vuurwerk.png

Bestellen gaat heel eenvoudig, zonder code en zolang de voorraad strekt.

Orders lopen lekker door! Bedankt allemaal :). We kregen een aantal keer de vraag of de uitverkoop ook nog geldig is: Ja je kunt deze nog steeds bestellen tot en met morgen (Dinsdag 26-09).

Vanaf Woensdag weer een dag-actie!

Vanaf Oktober gaan we over op week-acties (soms met meerdere producten).

Zoals beloofd! De dag-actie van Woensdag (lekker op tijd dacht ik zo? :P)

Als je het mij vraagt is dit een echte FREAK bak. Het zijn een beetje slechte verkoop praatjes: Maar ik had hem zelf ook vorig jaar in de straat en wat een geweldig ding is dit! Helaas dit jaar niet meer beschikbaar, dus op=op en hij staat dus ook gegarandeerd klaar in onze bunkers om opgehaald te worden tijdens de verkoop dagen.

De Extreme Zensation 100s, een Prachtige waaier cake:

Extreme Zensation actie.jpg

Zoals jullie lezen: 3 dagen extra voordeel. Geen code nodig, want deze gaat ook op onze socials vanaf morgen. En mooier nog voor iedereen hier, we hebben deze actie voor jullie verlengd tot dit weekend. Vrijdag weer een nieuwe actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan