Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verwacht ook dat deze prima presteren.Vandaag ff de actie van de 3 boxen meegepakt! Rubro 30 mm, is eigenlijk altijd goed!
Is de combideal met kooi?De nieuwe WEEKACTIES staan weer online! Waaronde een combideal met een aantal van onze eigen nieuwe producten!
Bekijk bijlage 74177
Bekijk bijlage 74178
Bekijk bijlage 74179
www.vuurwerk-outlet.nl
Helaas nog geen filmpje van de outlet boxen.
Mocht die deze week wel online komen is de kans vrij groot dat ik de set mee pak indien het een beetje dikke uitwerkingen zijn![]()
Kan me bijna niet voorstellen dat een 30mm 2kg box, zonder kooi komt.Is de combideal met kooi?
Ik snap je, in basis vrij eentonig. Ramt wel maar iets meer afwisseling zou een mooie aanvulling zijn.Niet gek die prijs.. voordat ik bestel wil eerst zien wat ik krijg.. een box vol glitter en knetter zit ik niet op te wachten.
Niet gek die prijs.. voordat ik bestel wil eerst zien wat ik krijg.. een box vol glitter en knetter zit ik niet op te wachten.
komt de blue maroon ook in joure?
Wat zijn de bijgestelde verwachtingen?Wij hopen alles klaar te hebben met een week of twee