[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
We blijven hier in het westen nog maar even nerveus kijken naar al die aanbiedingen en hopen ze ook in Pijnacker voorbij gaan komen over een week of 2 :-)

Het zou inderdaad wel lekker zijn als in Pijnackert ook nog ff die actie van de ROTP kan worden meegepakt.

Helaas nog geen filmpje van de outlet boxen.
Mocht die deze week wel online komen is de kans vrij groot dat ik de set mee pak indien het een beetje dikke uitwerkingen zijn ;)

Niet gek die prijs.. voordat ik bestel wil eerst zien wat ik krijg.. een box vol glitter en knetter zit ik niet op te wachten.

Niet gek die prijs.. voordat ik bestel wil eerst zien wat ik krijg.. een box vol glitter en knetter zit ik niet op te wachten.

Een mysterie deal zou jij niet kopen? ��

Deze actie kun je een beetje zien als een mysterie deal. Alleen weet je van 1 de uitwerking al en van alle drie de naam. ��

Ik heb geen vooroordelen.. ben geen fan van rubro dubro met overkilled boxen, ik leg geen geld neer voor 30mm geknetrer waar ik hier een beetje bang voor ben! Palmen daar is waar het omdraaid!

Fijn dat in Grunn de fluitbakken alsnog zijn gekomen; met een Special 4 en RotP ben ik nu goed voorzien :D

@ VW outlet; weer goed bezig dit jaar, super dank en tot de 28e :droolthum

Laatst bewerkt:
Heb ook nog wel wat verzoekjes als aanbieding.

Mysterybox ��
Rubro 4 seasons
Katan superior gold
Transbomber
Vuurwerktotaal heisenberg
Vuurwerkmania Mei Tai Tailgate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan